כיצד לשמור הקלטות זום בענן ?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עד לפני כמה ימים לא כולם הכירו את האפליקציה והתוכנה הזאת שנקראת זום, אבל בעקבות הקורונה אותה מגפה מדבקת שרוצים להימנע ממנה עד כמה שאפשר, פתאום היא הפכה להיות את האפליקציות המבוקשות ביותר, ושוברת שיאי הורדה כמעט בכל יום.

 

ואם זה לא מספיק, גם המנייה של החברה מפתחת של תוכנת זום עולה בהתאם לקצה ההורדות והביקוש שיש לתוכנת הוידאו הזאת.

ובטח אתם כמו לא מעט אנשים כבר מבצעים בה שימוש, זה מתחיל בשיעורים מקוונים אותם מעבירים המורים לתלמידי הכיתה, ממשיך גם לפגישות צוות לצרכי עבודה לאלו העובדים מהבית אפילו חברי כנסת מקיימים פגישות חשובות מאוד באמצעות שיחות וידאו.

בתוך כל אלו קיים גם הצורך לשמור את ההקלטות האלו, ואלו שלא רוצים למלא את המחשב האישי שלהם בהמון קבצים כבדים של סרטוני וידאו באיכות צפייה גבוה, קיימת האפשרות לשמור את סרטוני הוידאו האלו בענן.

אם גם אתם רוצים לשמור את סרטוני הוידאו שלכם מזום בענן, הכנו לכם את המדריך המלא שיסביר לכם, צעד אחרי צעד בקלות ופשטות איך תשמור את סרטוני הוידאו שערכתם באמצעות אפליקציית זום בענן, שישמור לכם את הסרטונים ברמת גיבוי הגבוה והטובה ביותר.

 

שומרים ומעלים

אז איך הכל קורה, ראשית בתוך האפליקציה קיימת אפשרות של הקלטת השיחה, אפשר לשמור את ההקלטה בתוך החשבון משתמש שלכם ולחזור אליה בכל פעם שרוצים, או אפשרות לשמור את ההקלטה ומשם להעלות אותה לענן האחסון שלכם.

לשם כך אתם גם נדרשים לעבוד עם חברה המספקת שירותי ענן, יש שירותי הענן של גוגל המאפשרים אחסון עד גבול מסוים בחינם, ואפילו עוד חברות המספקות שירותי ענן בתשלום נמוך מאוד.

בנוסף האפליקציה מציעה שירות של שמירת כל יומן השיחות למשך 10 שנים בתוך האריכון, אמנם זה קצת פחות רלוונטי לשמור הקלטות למשך 10 שנים, אבל בהחלט זה מה שמציעה האפליקציה.

אם כל הטוב הזה לא מספיק לכם, אפליקציית זום מאפשרת עוד מגוון גדול מאוד של אפשרויות מעולות.

אחת מאותן אפשרויות שזום מציעה לנו, היא האפשרות לשלוח קבצים במהלך השיחה, לשמור את אותם קבצים וכמובן להיפך לקבל קבצים מאנשים אחרים במהלך השיחה.

יתרון נוסף הוא קיום שיחת וידאו מרובת משתתפים, אם יש לכם מספר משתתפים שרוצים יחד לקיים שיחה, אפשר לעשות את זה באמצעות התוכה.

 

אבל לא הכל מושלם

למרות כל היתרונות שמביאה לנו אפליקציית זום, קיים חסרון בולט והוא משך השיחה.

משך השיחה אותו אפשר לנהל בגרסה החינמית הוא עד 40 דקות, שאפשר להגיד בהחלט שברוב המקרים הוא מספיק בהחלט, אבל אם יודעים שרוצים לערוך שיחה שתהיה מעט יותר ארוכה כדאי מאוד לרכוש את הגרסה המלאה בתשלום.

בכדי להפעיל את הקלטת השיחה, יש ללחוץ על ה – record  המופיע בחלקו העליון של המסך, לאחר מכן לבחור את מיקום שמירת הקובץ ומשם לבצע העלאה לענן, או בשמירה ישירה על המחשב או העלאה לענן התומך בגרסאות המתקדמות של זום.

 

מחשבים מחוברים לענן

כתבות נוספות
שאולי תאהבו