איך ללמוד לעשות קסמים?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עולם הקסמים הוא עולם מסתורי, מלא באגדות, כשפים ודברים שנשגבים מבינתנו. בין אם המטרה היא להפוך לקוסמים מקצועיים ובין אם מדובר על להרשים חברים ומשפחה, קסמים דורשים מיומנויות, זמן ותרגול. עם זאת, בעזרת עבודה, הרבה תרגול וקצת אמונה- תוכלו גם אתם ללמוד איך לעשות קסמים בכמה שלבים חשובים:

 

בתור התחלה- מה זה בכלל קסם?

המילה קסם (magic), מקורה במילה היוונית MAGIA. לא סתם, הקסם הוא פעלול או "טריק" שמבצע קוסם, ונראה כאילו נעשה בו שימוש ביכולות ותופעות על טבעיות או בלתי אפשריות ביחס לידוע לנו על העולם ועל הטבע.

 

אילו סוגי קסמים קיימים?

לפני שנתחיל לדבר על העקרונות החשובים לתחילת דרככם כקוסמים חובבנים או מקצועיים, חשוב להבחין בכך שקיימים כמה סוגים שונים של קסמים:

  • מנטליזם – הקסמים העל חושיים: גם בתוך קטגוריה זו קיימים מספר סוגים של קסמים. החל מהזזת חפצים ממרחק (טלקינזיס), שימוש בתופעות על-טבעיות, קריאת מחשבות והשפעה עליהן (טלפתיה)- כל אלו דוגמאות לייצור אשליה של כוחות על-טבעיים תחת קטגוריית המנטליזם.
  • קלוז אפ – קסמי תקריב: קסמים בהם הקהל "מתקרב"- ולוקח חלק פעיל מהקסמים. לרוב, קסמים אלו יכללו מיומנויות כמו זריזות ידיים, הומור, הסחות דעת ויכולות אלתור. חלק מקסמי הקלוז אפ אף נקראים "קסמי רחוב"- קסמים המתחילים ללא כל התרעה באמצע הרחוב.
  • קסמי במה – אומנות האשליות: המפורסם ביניהם הוא הארי הודיני- קסמים המתרחשים על הבמה ובהם נעזרים באביזרים רבים- חבלים, אקווריומים, ארגזים לחיתוך אדם ועוד.

 

הגענו לרגע האמת. ממה כדאי להתחיל?

תתפלאו או לא – גם לתחילת הדרך בביצוע קסמים כדאי להקדיש מחשבה. כדאי לחקור ולדעת על סוגי הקסמים השונים ולהחליט על הסוג המתאים לכם ביותר.

החלטתם? כעת, קיימים סרטוני הדרכה רבים ברחבי האינטרנט ואף ספרים שבעזרתם ניתן ללמוד קסמים. כדאי להתחיל מקסמים פשוטים, כך שתוכלו לתרגל הרבה ולצבור ביטחון.

טיפ חשוב: רצוי להתחיל לתרגל קסמים ראשית מול המראה. בחנו את עצמכם, נסו לדייק את המהלך ולבצע את הקסם שוב ושוב. לאחר מכן, עברו לביצוע הקסם על קרובי משפחה וחברים טובים.
לאחר שתצברו מגוון קסמים במגבעת, תוכלו להתחיל לבצע מופעים קטנים. כל זאת ואין גבול להתמקצעות! המשיכו ללמוד ולתרגל.

 

למה חשוב לשים לב?

ביטחון עצמי ויכולות אלתור – בסופו של דבר, קוסם טוב יודע להופיע. עליכם להקסים את הקהל, לשתף אותו ולהשאיר את מפלס הסקרנות גבוה במהלך כל ההופעה. בנוסף לכך, במידה וקורה וקסם לא מצליח לכם (מה שקורה גם לטובים ביותר), עם קצת יכולות אלתור תוכלו להציל את המצב.  

תרגול, תרגול ועוד תרגול – קוסם= תרגול. כל קסם שאתם רואים שקוסם עושה משמעו שעות של תרגול מול המראה ומול הקרובים. השקיעו בכך, והופיעו עם קסם רק כשאתם בטוחים בו.

קסם

כתבות נוספות
שאולי תאהבו