שלושה דברים שיהפכו את אירוע ברית המילה למיוחד במינו

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ההתרגשות בשיאה לקראת ברית המילה? כדי שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח חשוב לבחור בצלם מקצועי ואמין שגם ינציח רגעים מרגשים וקסומים וגם יאפשר לכם להעניק לאורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם מתנה מקורית ויפה מן האירוע כגון מגנטי פולרואיד בסגנון נוסטלגי או פוטובלוק, תמונה המודפסת על גבי בלוק מעץ. שמוליק חזן הינו צלם אירועים מקצועי שינציח עבורכם את הערב הבלתי נשכח בוידאו, סטילס ועל ידי כל דרך נוספת שתבחרו. 

 

שמוליק חזן – רגעים בלתי נשכחים בעין המצלמה

שמוליק חזן הינו צלם אירועים ותיק ומנוסה שמאחוריו אלפי אירועים מכל הסוגים, משפחתיים ועסקיים, בעל סטודיו מקצועי לצילומי זוגות, הריון, ילדים ומשפחות. בנוסף לצילומי וידיאו וסטילס, ניתן לקבל גם מתנות מיוחדות המנציחות את האירוע עבורכם ועבור האורחים הרבים שבאו לשמוח איתכם כגון מגנטי פולארויד מיוחדים, פוטובלוק ועוד. להתרשמות הכנסו לאתר הבית וצפו בתמונות הגלריה מאירועים משמחים קודמים.

צלם מקצועי לברית מילה

צילום מקצועי לברית מילה

כל אירוע משפחתי הוא מרגש ומשמח, אך ברית המילה עולה על כולם, תינוק חדש שמצטרף למשפחה הוא תמיד חגיגה גדולה ומשמחת וחשוב לשמור למזכרת כל רגע מיוחד. צלם מקצועי לברית מילה יתפוס את ההתרגשות הרבה, את דמעת השמחה בזוית העין, את הקסם ואת המתיקות של הרך הנולד ואת כל המשפחה יחדיו. שמוליק חזן הינו צלם מנוסה ומיומן באירועים משפחתיים שיתפוס עבורכם כל רגע מלא באושר ונחת למזכרת בלתי נשכחת לאלבום משפחתי או מזכרת מעוצבת להניח על המדף, לתלות על הקיר או לשים על שולחן העבודה.

צלם מקצועי לברית מילה

שלושה דברים שיהפכו את אירוע ברית המילה למיוחד במינו

כדי שגם האירוע שלכם יהיה מושלם, מומלץ להזמין מצלם האירועים שלושה דברים שיהפכו את אירוע הברית למיוחד במינו:

  1. מגנטי פולרויד – מגנט הפולרויד מעוצב כמו תמונות הפולרויד הנוסטלגיות למראה ייחודי ומעוצב, להנחה על המקרר או דלת הכניסה או לתלות על מתקן תמונות מיוחד. את המגנט כל אורח אוסף בסוף האירוע מקיר תצוגה מיוחד.
  2. פוטובלוק – פוטובלוק הוא הדפסה על גבי בלוק עץ טבעי שנראה נפלא בכל מקום שתשימו אותו. ניתן לתלות אותו על הקיר, להניח על מדף או על גבי שולחן העבודה ומעניק מראה מעוצב ומיוחד לתמונה האישית שלכם.
  3. תמונות פולרויד אמיתיות – במהלך האירוע יצולמו תמונות פולרויד אמיתיות לחוויה נוסטלגית ומושקעת במיוחד. את התמונות תוכלו לאסוף ולסדר באלבום התמונות בצורה יצירתית ויפה או לחלק לאורחים בסוף האירוע כמזכרת מיוחדת במינה.

 

שמוליק חזן – צלם האירועים שלך

לכל אירוע משמח, משפחתי או עסקי, שמוליק חזן הינו הצלם שלך. עם שנים של נסיון, במקצועיות ואדיבות, מחירים משתלמים במיוחד וטביעת עין ייחודית, גם אלבום התמונות שלך יהיה מושלם. להתרשמות הכנסו עוד היום לאתר הבית ולגלריה העשירה.

צלם מקצועי לברית מילה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו