רשימת ההכנות ליום הולדת שהיא גם הפקה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כדי לתכנן יום הולדת, חשוב לבדוק מספר דברים בטרם מתחילים בהכנות.

מהו התאריך המתאים ביותר, האם יהיה נושא למסיבה, האם ואיזה פעילות אנחנו רוצים במסיבה, איזה קישוטים, והכי חשוב מהו הכיבוד שיוגש.

 

מודיעים על המסיבה

כדי לבחור את התאריך המתאים ליום ההולדת, חשוב לבדוק תאריכים בהם מתקיימים אירועים שונים, בגן או בבית הספר. בנוסף, כדאי גם להודיע על המסיבה, לפחות שבועיים מראש, כדי שאם יש אי הגעות, תוכלו לדעת זאת מבעוד מועד, ולתכנן את האירוע רק על פי מספר המשתתפים בפועל. ניתן להודיע על קיום המסיבה, בעזרת הכנה של הזמנה, פעם היה נהוג להשתמש בנייר וטושים צבעוניים, היום ניתן לעצב אחת במחשב, ולשלוח דרך הווצאפ.

 

בוחרים את מיקום המסיבה

בחירת מיקום המסיבה, תלוי רבות בעונת השנה בה היא חלה. אם המסיבה חלה בקיץ, ניתן בהחלט לערוך אותה בחוץ, בגינה או בפארק הסמוך לביתכם, כדי שיהיה נוח לקחת לשם את כל הציוד הדרוש. אם המסיבה חלה בחורף, כדאי לערוך אותה בחלל סגור ואף מחומם.

 

מחליטים על נושא למסיבה

הנושא של המסיבה, במידה ונבחר כזה, הוא זה שישליך על כל הפרטים במסיבה. לדוגמה: במידה ונבחר הנושא של פיראטים, ניתן להפוך את המרחב של המסיבה, בעזרת מספר אביזרים וקישוטים, לאוניית שודדים. המזון שנגיש יהיה קשור בחלקו לים, ואפשר גם לבקש מהמוזמנים, להתחפש לפיראטים.

 

אופי הפעילות במסיבה

הפעלה למסיבת יום הולדת, צריכה להיות בעיקר משעשעת ומהנה, ולכן אם בחרתם במפעיל חיצוני, חשוב לוודא כי הוא יודע מהו מספר הילדים, הגיל שלהם ומה נושא המסיבה, זאת כדי שיוכל להתאים את עצמו. במידה ובחרתם הפעלה עצמאית, ניתן לתת זאת בידי אחד האחים הגדולים, כדי שלא הכול ייפול עליכם, ולדאוג למוסיקת רקע המתאימה למסיבה ולאורחים.

 

צוותי הורים

ניתן גם להיעזר בהורים המגיעים עם ילדיהם למסיבה, ולהטיל עליהם משימות שונות. לדוגמה: צוות הניקיון – שיחליף שקיות אשפה במידת הצורך, צוות הצילום – שיתעד את המסיבה מכל זווית אפשרית, או צוות המטבח – האחראי על התקרובת, וימלא מגשים ריקים.

 

סוף סוף הגענו לכיבוד

שולחן הכיבוד צריך להיות בגובה כזה, שיהיה נוח לאורחי המסיבה לגשת אליו, בנוסף, רצוי למקם אותו במקום צדדי למדי, כדי שלא יפריע להתרחשויות במרכז. בתוספת לחטיפים המוגשים, חשוב שיהיה גם משהו בריא לנשנוש. פירות טריים המוגשים בתוך סלסלת פירות עם האקדמיה לפירות, בצורה אסתטית ומגרה, הם פתרון מעולה עבור מסיבת יום הולדת. הנראות שיש למגש פירות, והעיצוב הססגוני, יגרום לכל ילד ולכל מבוגר, לטעום ולהנות מהפירות המוגשים.

 

לסכום

ארגון מסיבת יום הולדת הוא אומנם מורכב, אך אם עושים זאת צעד אחר צעד, על פי הרשימה המוגשת, זה מקל על ההפקה.

 

אותיות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו