צ'ק ליסט לאירוע משפחתי בבריכה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

השמש זורחת והטמפרטורה בדיוק מתאימה להתחיל לתכנן את מסיבת הבריכה המשפחתית הבאה שלכם.

אבל לפני שתשימו את בגד הים ותקפצו למים, וודאו שיש לכם את אביזרי המים הטובים ביותר לבילוי בלתי נשכח.

תכננו את האירוע הבאה באמצעות רשימת עשרת הרעיונות המובילים של מסיבות הבריכה.

 

אביזרים מתנפחים

אם אתם מחפשים להפוך את החצר האחורית שלכם לנווה מדבר של רגעים שחובה לצלם לאינסטגרם, אז אתם חייבים סירות מתנפחות, מזרוני ים או כל אביזר שניתן לצוף איתו על המים. החל ממצופי פלמינגו ועד לדונאטס, פיצה או קקטוס, תוכלו לערבב ולהתאים סגנונות בהתאם לאיך שתרצו לעצב את האירוע.

לא רק שהם ידידותיים לצילום, אלא שהם נוחים במיוחד בשביל לנוח בזמן שאתם מפטפטים עם קרובי המשפחה או תופסים שיזוף. אתה יכול גם למקסם את הנוחות והרגיעה באמצעות מצופים עם מקום לכוס שתייה שישמרו את המשקאות האהובים עליכם בקרבת מקום, כך שתוכלו לספוג את המשקה שלכם בזמן שאתם סופגים את השמש.

 

רמקולים ופלייליסט

מהי מסיבת בריכה ללא פלייליסט? (ובכן … זו עדיין מסיבת בריכה, אבל היא שקטה יותר ופחות כיפית.) הגבירו את הבידור באמצעות בידורית או מערכת הגברה. יש אפילו דגמים צפים ועמידים למים שמאפשרים לך לקחת את המוזיקה שלך ממש לתוך הבריכה. מקמו את הרמקולים ברחבי הבריכה כך שכל האורחים יוכלו לשמוע אותה.

כך, בין אם מישהו לוקח אוכל, משחק בחצר או הולך לשחות, המוזיקה תישמע. לפלייליסט יש כוח לקבוע את הטון של המסיבה, אז בחרו מראש את השירים שלכם ותנו לכל האורחים ליהנות מהם. כאשר השמש שוקעת, דאגו לכבד את השכנים ולשנות את הווליום בהתאם.

 

קישוטים לבריכה

אם יש נושא מסוים לאירוע, אל תפחדו ללכת עם העיצוב עד הסוף. קישוטים יכולים להיות מהנים ובאמת להעלות את הרמה של מסיבת הבריכה שלכם. קשים צבעוניים, כלי אוכל ממותגים וזרי פרחים ופנסים יכולים לעזור לכם לשמור על הקונספט של המסיבה. לדוגמה, הביאו את הקאריביים לחגיגה שלכם עם אביזרים טרופיים כמו כוסות קוקטיילים שוות עם מטריות קטנות.

התאימו את העיצוב גם לשעה ביום בה מתקיימת המסיבה. אם היא קורית בלילה, למשל, זרקו כמה סטיקלייטים לתחתית הבריכה או הכניסו אותם לתוך בלונים שצפים על פני הבריכה, כך תקבלו אור נוסף ואווירה מגניבה.

 

משחקי מים וחצר

משחקים ופעילויות הם דרך בטוחה להחיות כל מסיבה. בנוסף, כך ניתן להפעיל אורחים בכל הגילאים – בלוני מים וקרבות אקדחי מים לא חייבים להיות רק לילדים. משחקי בריכה כמו כדורסל או כדורעף במים הם אהובים על כולם. הקפידו להגדיר מראש את שעות המשחק כך שכל מי שירצה להשתתף יוכל להגיע.

לפרטים נוספים לגבי בריכות שחיה לאירועים – https://lagunapool.co.il

 

מגלשת מים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו