עושים סוף לשעמום בחופש! חמש פעילויות מהנות לילדים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הילדים משתעממים ואתם חסרי אונים? לא עוד! באתר קרמל תמצאו שפע של רעיונות והמלצות לפעילויות עם הילדים המתאימות לכל גיל ולכל סגנון שתבחרו. תוכלו למצוא פעילויות בחיק הטבע ופינות ליטוף, את המשחקיות הכי שוות ואת ימי הכיף הכי מגניבים, אז צאו מהבית ותתחילו ליהנות.  

 

סוף לשעמום

אין סיבה להניח לילדים להתקע בתוך המסכים כשכל כך הרבה אטרקציות נפלאות מחכות לכם בחוץ. יום של כיף עם פינת ליטוף לילדים שתלמד אותם חמלה ומגע עדין ורך או משחקיה מיוחדת שתסעיר את דמיונם יכולים להפוך כל חופש ממשעמם לקסום ומיוחד, ולהוסיף לאלבום התמונות המשפחתי המון חיוכים וטעם מתוק של זכרונות יפים.

פעילויות לילדים

קצת עלינו

אתר קרמל הוקם במטרה לרכז עבורכם אטרקציות מהנות במיוחד לכל גיל ולכל מטרה, לבילוי משפחתי והן לימי גיבוש עובדים. כך שאם אתם מחפשים רעיונות והמלצות תוכלו למצוא בקלות רבה בדיוק את מה שמתאים לכם. באתר שלנו תוכלו למצוא אטרקציות בכל חלקי הארץ במגוון תחומים: טיולי שטח, אקסטרים, רעיונות לערבים רומנטיים, ימי הולדת ופעילויות מהנות לילדים ועוד ועוד.

 

חמש פעילויות מהנות לילדים

ריכזנו עבורכם את חמש הפעילויות המהנות ביותר לילדים כדי שגם לכם לא יהיה רגע אחד משעמם בחופש. באתר שלנו תוכלו למצוא עוד הרבה המלצות ורעיונות לימי כיף מהנים.

  • הרפת של איתי מושב ניר בנים – בעת ביקור ברפת תוכלו ללמוד כיצד מתבצע תהליך החליבה על כל שלביו, איך מגדלים את הפרות מעגלות ועד לפרות בוגרות וגם ליהנות מליטוף עגלים צעירים והאכלתם מבקבוק.
  • חי פארק קריית מוצקין – אחד מגני החיות היפים בארץ המדמים את סביבתם הטבעית של בעלי החיים ומאפשרים שפע של מקומות מנוחה ופיקניק.
  • חוות הגמלים באילת – חוות הגמלים משלבת סיורי רכיבה על גמלים, פארק חבלים מסעיר ופינת ליטוף שניתן למצוא בה עיזים, טווסים, אווזים וברווזים ועוד. טיולי הגמלים נערכים בנוף המדברי המשקיף על העיר אילת באמצעות מדריך מקצועי. ניתן גם להשכיר רייזרים לנהיגה עצמית בליווי מדריך.
  • חוות האלפקות במכתש רמון – חווה ייחודית במינה המגדלת למות ואלפקות שהגיעו מדרום אמריקה. ילדים צעירים יכולים לרכב על האלפקה, ללטף ולהאכיל ולשמוע הסבר על ארץ המוצא של האלפקות ואופן גידולן, ניתן גם לרכוש צמר אלפקות לסריגה.
  • החווה של דוג סנטר בחוסן – בחוות הכלבים תוכלו ליהנות מסדנא בת שעתיים שבה תלמדו כיצד לגדל כלב משפחתי ולהתנסות במשחק וטיפול. הסדנא מתאימה לכל מי שמעוניין לגדל כלב ולהבין מה כרוך באימוץ כלב. החווה מציעה גם פינת ליטוף ודוכן פיצות ובשרים על הגריל.

 

לסיכום

עם קרמל שום חופש לא יהיה יותר משעמם. באתר שלנו תוכלו למצוא שפע של רעיונות והמלצות למקומות בילוי עם הילדים שיהפכו את החופש לכייפי ומהנה במיוחד.

פעילויות לילדים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו