סקירה על מוצרי הסקס והטרנדים החמים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אנחנו כאן כדי לספק סקירה נרחבת של המוצרים והטרנדים החמים בעולם הסקס לשנה הקרובה. נראה כי הנושאים שיובילו את הסקס השנה קשורים למשחק ממרחק רחוק והתמקדות בהנאה גברית.

 

מציאות מדומה, הדפסת תלת מימד ורובוטים מיניים

התקדמות המציאות המדומה תאפשר לקיים יחסי מין עם כל אחד, בכל עת, בכל מקום. בעוד שהדפסת תלת מימד אמורה לחולל מהפכה בצעצועים בעשור הקרוב.

הדפסת התלת מימד צפויה להוביל אנשים להדפיס בביתם ויברטורים בהתאמה אישית מלאה.

ההתקדמות בתחום הרובוטים צפויה להוביל לבובות מין רובוטיות, תוך שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי להגיב באופן מלא, גם למגע ולהרגשה.

 

תנועת התענוג הגברית

פיתוח צעצועי המין עד כה הונע בעיקר על ידי נשים ודרישותיהם, כאשר ויברטור השרביט הראשון פותח ככלי אוננות לטיפול בהיסטריה ובבעיות גב. אך השנה, העלייה בפופולריות של הנאה עצמית פתחה את התחום גם לגברים.

גירוי הערמונית הופך פחות ופחות לטאבו, וגברים מעודדים לעשות ניסויים עם מרכז התענוג הזה באמצעות צעצועים כמו We-Vibe.

 

מיינדפולנס מיני

בעולם העמוס שלנו, מומחים רבים בתחום הרווחה מעודדים אותנו להאט, ולתרגל מיינדפולנס כדי לחיות חיים מספקים יותר – ועולם המין אינו שונה.

ישנה מגמה שמובילה לקראת יחסי מין איטיים ומודעים. הטרנד ממריא ומחנכי מין מובילים אומרים לתלמידים להשתמש בטכניקות הנפוצות יותר ביוגה ובמדיטציה כדי לחוות חוויות מיניות איטיות, ומעודדים ניסויים לבד וכזוג.

השנה הושק ויברטור השרביט החזק ביותר בשוק, המשתמש בטכנולוגיית Smart Silence המבטיחה שקט ושלווה מוחלטת למפגשי מיינדפולנס מיני.

 

טכנולוגיה מגיבה

בדרך כלל, לאביזרי מין יש כפתורים ושלט רחוק שעוזרים למשתמשים לשלוט בהגדרות, ברטט ובעוצמה.

אך ההתקדמות הטכנולוגית תוביל לכך כי צעצועים אלה יהפכו ליותר מגיבים ואינטואיטיביים למגע, ותסיר את הסרבול של החיפוש אחר השלט בזמן המשחק המיני.

צעצוע ה- Chorus החדש מגיעה עם שלט מחיצה, המגביר או מוריד את עוצמת הוויברטור הזוגי במגע בלבד. הגדרה נוספת מאפשרת לקבוע את עוצמת הרטט על ידי תנועות הגוף אל הוויברטור עצמו להנאה ללא ידיים.

 

משחק ממרחק רחוק

בעולם שהופך לגלובלי יותר ויותר, מערכות יחסים ממרחק רחוק הופכות להיות דבר נפוץ. במקום להסתמך על טלפון ווידאו כדי לסייע בהחזקת הניצוץ בחיים, זוגות יכולים להשתמש באפליקציות שונות, כדי להתחבר לרטט של בן זוגם.

 

צעצועים הניתנים לכיפוף

לפעמים לגרום לצעצוע מין לגעת בכל הנקודות הנכונות יכול להיות קשה באותה מידה כמו לגרום לבן זוג חדש לעשות זאת. למרבה המזל, בשנה האחרונה צץ זן חדש של צעצועי מין – כאלה הניתנים לכיפוף – אשר מקלים מאי פעם.

 

איפה קונים את הצעצועים?

החנות של רד פוינט כוללת מגוון רחב של צעצועי מין שמתאימים לכולם, לזוגות וליחידים, שכל אחד יכול ליהנות מהם.

מוצרי מין

כתבות נוספות
שאולי תאהבו