4 סוגי מעשנות לאירועים ביתיים שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עישון או צליה של בשר הם שתי הדרכים הטובות ביותר לבישול בשר; מצד אחד, העישון נוקט בגישת איטי וארוכה יותר בכך שהוא שומר על טעמים מעושנים במזון באמצעות חום עקיף. מצד שני, מאפשרי לתבליני הטעם להתמזג עם הבשר ולבשל אותנו מהר יותר באמצעות חום ישיר.

האופציה לעישון של בשרים ודגים קיימת עוד מלפני מאות אלפי שנים. אז נהגו לעשן בשרים כדי לשמור אותם ולהאריך את חיי הדף שלהם. באמצעות בשר מעושן, הצליח האדם בתקופות חורף קשות בהן ליקוט מזון לא היה אפשרי בעקבות מזג האוויר לשרוד לאורך זמן. בין היתר בשר מעושן היה קל לנשיאה וטוב כצידה למסעות ציד ארוכים ונדודים מתמשכים.

כיום, לאלו המעדיפים לעשן את הבשר שלהם קיימים מעשנות בשר מיוחדות, נוחות לתפעול הנותנות תוצאות מדהימות.

 

נתחי בקר

 

4 סוגי מעשנות לאירועים ביתיים שאתם חייבים להכיר :

  1. מעשנות קרמיות – מעשנות עשויות חרס המאפשר שמירה על החום בצורה הטובה ביותר ומעניק למעשנות את היכולת לצלות את הבשר לאורך זמן בצורה איטית, נכונה וטובה.
    המעשנות מגיעות עם: רשת צלייה פשוטה לתפעול, 4 גלגלים המאפשרים ניידות וקלות לשיאה ממקום למקום, שטח צלייה של 83 ס"מ לעישון כמות גדולה של בשרים, דגים ועוד ומדחום אינטגרלי למעקב אחר הטמפרטורה.
    המעשנות יכולה לשמש גם כתנור מושלם לאפיית פיתות, פיצות וכל דבר שתחפצו בו.
    מחירי המעשנות נעים בין 1,500 ₪ ל4,200 ₪ .
  2. מעשנת סמיט פרימיום – מהמעשנות הטובות בתחום. עשויה נירוסטה מאסיבית וחרס המאפשר שמירה על החום בצורה הטובה ביותר ותורם לעישון איטי ואיכותי לכל אורך הזמן. בנוסף לזה, למעשנת קיימים 2 מדפי עץ מתקפלים לעבודה נוחה, מדחום אינטגרלי לשליטה על החום, 4 גלגלים לניוד קל.
    מחיר המעשנת סמיט פרימיום – 9,990 ₪ .
  3. מעשנות weber – מעשנת המיוצרת על ידי חברת וובר המוכרת ברחבי העולם. מתקן לעישון רטוב של בשרים, דגים ועוד, המעניק טעם עשיר ועסיסי לתוצר הסופי.
    המעשנות של וובר כוללות שתי קומות לצלייה המאפשרות הפרדה בין המוצרים השונים במהלך העישון. למעשנות מערכת אוורור חכמה ואופציה לשליטה על רמת החום באמצעות מד חום גם כשהמעשנת מכוסה. גודלו של שטח הצלייה 47 ס"מ ומאפשר עישון של מוצרים רבים במקביל.
    מחירי מעשנות WEBER נעים בין 1,350 ₪ ל2,399 ₪ הכוללים 10 שנות אחריות.
  4. מעשנת פלאטס – מעשנות של ZGRILL מיוחדות הפועלות בעזרת שבבי עץ טבעי הדחוסים במיוחד הנקראים לפלאטס לבעירה לאורך זמן המאפשרים עישון באיכות גבוהה יותר, שליטה נוחה יותר על הטמפרטורה ועישון קליל ונוח יותר ומעניקים טעם וארומה מיוחדת לבשר.
    המעשנות עשויות חומרים איכותיים במיוחד העומדים בכל תנאי מזג האוויר. למעשנות מערכת שליטה לבקרה מלאה על מידת החום רצוי, גוף החימום חשמלי ונוח לתפעול, גלגלים מאסיביים לניוד קל, מערכת דחיסת שבבים לבקרה אופטימלית של רמת החום ותא שבבים גדול לזמן עבודה ארוך ויעיל. המערכות מגיעות עם 2 רשתות צלייה נוחות להסרה ולניקוי, מערכת נוחה לאיסוף השומן בסיום השימוש וארונית לאחסון.
    מחירי מעשנות הפלאטוס – בין 2,990 ₪ ל3,990 ₪ הכוללים 3 שנות אחריות .
כתבות נוספות
שאולי תאהבו