ניקוי ספות בפתח תקווה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אז הגעתם להחלטה שהספה דורשת ניקיון מיידי, ואי אפשר לדחות את זה יותר – בדיוק בשביל זה חברת קלינטק גאה להציע שירות ניקוי ספות בפתח תקווה.

זה קורה במשפחות ובעסקים הכי טובים – רוטב צ'ילי שנשפך על הספה, אבק שנח לנו בתוך הספה, פירורים, לכלוכים ושלל הפתעות נוספות.

עם זאת, אין זה אומר, ש"הלך על הספה" וצריך לקנות חדשה. סיכוי טוב, שכל מה שאתם צריכים, זה חברה מקצועית שתעזור לכם.

חברת קלינטק שמחה לסייע לעשרות ומאות בעלי ספות ברחבי הארץ – בין אם לספות בדירה, בין אם לספות במשרדים ובין אם לספות במסעדות ובבתי קפה.

 

מה תקבלו במסגרת השירות שלנו

  • שיחת ייעוץ – חושבים שהספה דורשת ניקיון מקצועי אך לא בטוחים אם זה אכן המצב? שלחו לנו הודעה או חייגו. אנו נשאל את השאלות הנדרשות ונוודא שאכן חברה מקצועית יכולה לסייע לכם לפתור את המצב.
  • תיאום מועד הגעה – אנו נגיע בשעות שנוחות לכם, נבחן את הספה ונשתמש בציוד האיכותי ביותר על מנת לפתור את המצב. אנו מעסיקים צוות מקצועי, אשר צבר וותק רב בטיפול ובתחזוקת ספות.
  • ליווי להמשך – נשמח להדריך אתכם ולתת טיפים חשובים על מנת שתוכלו לשמור על הספה לאורך זמן. שימוש נכון בחומרי ניקוי, תחזוקה שוטפת ודגשים נוספים, יבטיחו כי הספה שלכם תשרת אתכם לעוד זמן רב.

 

איך בוחרים את החברה הנכונה?

חברת קלינטק ניקוי ספות בפתח תקווה היא לא עניין של מה בכך. יש הבדל גדול בין חברה מקצועית לבין חברה חובבנית. לכן, חשוב לדעת לבחור נכון. הינה כמה קריטריונים לפיהם כדאי לבחור:

  • ניסיון בתחום – בחירה בחברה בעל ותק רב בתחום, תבטיח כי אתם תפגשו בעלי מלאכה מקצועיים אשר יודעים את העבודה. בעל מקצוע בתחום הניקיון לא רק יפתור את הבעיה במהירות יותר, אלא הוא גם יעשה שימוש חכם ונכון במוצרי הניקיון השונים ובכך ימנע טעויות.
  • המלצות – אין כמו לקבל המלצה מחבר, בן משפחה או שכן על חברה מסוימת. לכן, בעת בחירת חברת ניקוי ספות בפתח תקווה מומלץ לבדוק המלצות על החברה. ניתן לחפש את החברה בגוגל למשל ולראות מה כותבים עליה הלקוחות הקודמים.
  • מחירים – ערכו סקר שוק קטן ובדקו את טווח המחירים. בחרו בחברה שתציע שירות איכותי ובמחיר הוגן. חברה יקרה לאו דווקא תבטיח שירות איכותי יותר ובאותה נשימה, גם חשוב שלא להתפתות למחיר נמוך במיוחד (לעיתים עשוי להעיד על איכות הציוד)

 

טיפים לתחזוקת הספה

אז עד שחברת ניקוי הספות תגיע אליכם, חשוב שתכירו מספר טיפים חשובים אשר יסייעו לכם לשמור על הספה יפה ונקייה לטווח הארוך:

  • אל תאפשרו לילדים לאכול ארוחות, חטיפים ונשנושים מעל הספה. יש לילדים נטייה לפספס את הצלחת, ולהפיל את הרוטב הכי בעייתי דווקא על הספה.
  • נפל רוטב או לכלוך על הספה? נקו מיד. ניקיון מיידי של כתם, יכול למנוע את ספיגתו בספה.
  • הקפידו על שימור בחומרי ניקיון אשר מתאימים לספה שלכם. קיימים עשרות סוגים של חומרים ולכן בחרו את המתאימים. חומר לניקוי ספות בד איננו מתאים לניקוי ספות עור.
  • מומלץ אחת לשבוע לנקות את הספה ולשאוב את האבק, הפירורים והלכלוך שהצטברו עליה.

קלינטק, חברת ניקוי ספות בפתח תקווה תשמח לסייע לכם בכל הקשור לשמירה על הספה. אנו זמינים עבורכם בטלפון, במייל ובאתר האינטרנט שלנו.

איש תחזוקה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו