נטפליקס כבר לא עולה כמו פעם, אבל טובה מאי פעם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם הייתם קופאים בזמן ומפשירים רק בתקופה האחרונה, יכולתם לחשוב בקלות ש"נטפליקס" הוא השם החדש והמודרני למילה "טלוויזיה".

מאז שהחלה נטפליקס את פעילותה בישראל אי שם בתחילת ינואר 2016, הפכה ענקית הסטרימינג העולמית לשירות הצפייה הפופולרי והאהוב ביותר בישראל.

זה קרה גם הודות לשיטת הסטרימינג שהייתה אז חלוצה בארץ ובעולם ואפשרה צפייה במקביל מ-5 מכשירים שונים, אך בעיקר בזכות תכנים בלעדיים ומקוריים שהחברה רכשה והפכו ללהיט עולמי ענק כמו: "בית הנייר", "לוציפר", "13 סיבות" ועוד המון תכנים מקוריים מבית נטפליקס.

 

מה הופך את נטפליקס לפופולרית בישראל

אחד הדברים שביססו את נטפליקס הוא האפשרות שלה להתחרות עם ענקיות הטלוויזיה הישראליות על לבם של הצרכנים בזכות המחיר.

הצרכנים נהנו מתכנית בסיסית של 29.90 ₪, תוכנית מורחבת בעלות של 39.90 ₪ ומחבילת פרימיום שעלתה 49.90 ₪ לחודש בסך הכל.

אלא שהמעמד המבוסס והצורך להרחיב את מגוון התכנים והשירות, גרם לחברה לייקר מחירים במהלך 2019. כעת עומדת התוכנית הבסיסית על מחיר של 33 ₪, החבילה המורחבת על 46.90 ₪ ומסלול הפרימיום בעלות של 60.90 ₪.

 

כיצד התייקרות המחירים השפיעה על הרגלי הצריכה?

סה"כ מדובר בהתייקרות של 10% על החבילה הבסיסית, 18% במורחבת ו-22% בחבילת הפרימיום. נטפליקס מצידה נימקה את ההתייקרות ברצון שלה לשקף את ההשקעות המשמעותיות שעשתה בתכניות טלוויזיה חדשות ובסרטים, לצד שיפור במוצר עצמו.

בנטפליקס ישראל קיים מגוון רחב של סדרות וסרטים מהעולם, כולל תכני מקור ישראליים, סרטי ילדים מדובבים והכל באמצעות ממשק נוח מאוד ובעברית.

שירותי הסטרימינג מאפשרים צפייה בטלוויזיה, דרך הסמארטפון, בטאבלט ובמחשב הביתי בקלות.

מנויי פרטנר TV וסלקום TV יוכלו גם הם להצטרף לשירותי הסטרימינג האהובים של נטפליקס ולהגדיל את עולם התכנים שברשותם גם לאלו הקיימים בחברת הטלוויזיה וגם לאלו המקוריים והייחודיים שמציעה נטפליקס.

 

התכנים החדשים של נטפליקס לחודש מאי

נטפליקס מחדשת באופן תדיר את התכנים שהיא מציעה וביניהם גם ספיישלים שנרכשו על ידה באופן בלעדי.

הרשימה לחודש מאי כוללת את הסרטים "לאחר מעשה" (דרמה), "מותר לאהוב" (קומדיה רומנטית), "הזויים" (דוקו חושפני לעולמם של סלבס המשתפים בחוויות הסמים שלהם), מיסי מסתבכת (קומדיה בהפקתו של אדם סנדלר), "זוג יונים" (קומדיית פשע בכיכובה של איסה ריי מהסדרה Unsure), "לאיית את החלום" (תיעודי ומומלץ), האנה גדסבי הסטנדאפיסטית המדוברת בעולם כרגע בספיישל סטנד אפ, "קופי וקארים" (קומדיה), "בית הנייר: התופעה" (דוקו הסוקר את הסדרה המצליחה ומביא ראיונות עם היוצרים והשחקנים).

"אהבה, חתונה והכל מההתחלה" (קומדיה רומנטית), "האירוע המרכזי" (לכל המשפחה), "סרז'יו" (דרמה ביוגרפית בכיכובו של ואגנר מורה המוכר מתפקידו כפבלו אסקובר בסדרה נרקוס), "האדמה והדם" (דרמת פשע), "טיילר ריק: חילוץ (אקשן בכיכובו של כריס המסוורת'), "הצדק של ספנסר" (פעולה, קומי, בכיכובו של מארק וולברג), "נערות אבודות" (מתח), "הפיר" (אימה), "אולטראס" (דרמה איטלקית משובחת), "קורטיז" (דרמה תקופתית) ועוד סרטים חדשים נוספים, לצד קלאסיקות ושוברי קופות שתמיד כיף לראות.

 

בן אדם צופה בנטפליקס בטלוויזיה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו