איך לבחור מתנות שוות לבן הזוג

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אין על הגבר שאת כל כך אוהבת.

זה שהכרת לפני 20 שנה, הבאת איתו ילדים והקמת איתו בית ועדיין מרגש אותך בכל פעם מחדש כשאתם מתראים או מדברים.

הגבר הזה שתמיד מפנק אותך ומראה לך אהבה חוגג יום הולדת ממש בקרוב ואת ממש לא יודעת מה עוד יכול לשמח אותו.

אם את מתחברת לבעיה הזו ומוצאת את עצמך חסרת אונים מול השפע הגדול האפשרי, בואי וננסה לעזור לך לפתור את הדילמה איך לבחור מתנות שוות לבן הזוג.

 

מקוריות זה שם המשחק

הא' ב' של לבחור מתנות שוות לבן הזוג מתחיל במקוריות. חשבי על זה – ב-20 שנות היכרות בטוח עשיתם הרבה דברים, אבל עוד יותר בטוח שלא עשיתם את כל מה שאפשר. אז אולי סדנת שוקולד עשיתם, אבל מה עם סדנת בישול איטלקי? אולי רכבתם על סוסים כשהייתם צעירים אבל מה עם רכיבה על טרקטורונים בשטח? ברגע שתתחילי להבין אילו חוויות עוד לא צברתם ביחד – יהיה לך הרבה יותר קל להתמקד ולהחליט על כיוון.

 

איך לבחור מתנות שוות לבן הזוג

לפני שאת הולכת לבחור מתנות שוות לבן הזוג, כדאי שתאפייני אותו רגע. איזה מן טיפוס הוא? האם הוא אוהב אקסטרים? מעדיף חוויות על פני מתנות חומריות? האם הוא בן אדם של בגדים וסטייל או יותר מתחבר ללוק הפשוט, היום יומי? את מכירה את הגבר שלך הכי טוב, ובינינו – כל מתנה שתבוא ממך תהיה עבורו עולם ומלואו, אבל בהחלט עדיף שתדעי מה הכיוון שלו ותבחרי מתנה בהתאם.

 

קחי השראה ממתנות קיימות

סיבוב בקניון זו ממש לא מילה גסה, ואת מוזמנת לקחת לעצמך בוקר או ערב פנויים, להסתובב בין החנויות שבקניון ולקבל השראה. אם תראי משחק שולחני חמוד, אולי זה ייקח אותך לרעיון למתנה, ואולי תראי דווקא תחתונים מדליקים עם כיתוב מצחיק שיכולים להיות בול בשביל בן הזוג שלך. לא צריך להמציא את הגלגל, אבל גם בשביל כן להמציא אותו – אפשר לקבל השראה מדברים קיימים.

 

מתנה גם בשבילך וגם בשבילו – אפשרות לא רעה בכלל

חשבי לרגע על יחסי המין שלכם ועל איך התבגרתם ביחד בשנים האחרונות. גם בלי להגיד ברור לנו שיחסי המין נהיו קצת בנאליים, חוזרים על עצמם ואולי אתם אפילו נתקלים בבעיות בחדר במיטות. ויאגרה טבעית לחלוטין נמנית בין מתנות שוות לבן הזוג, ואם את יכולה להנות ממנה גם אז למה לא? שימוש בויאגרה טבעית אינה מצריכה מרשם רופא ובאה במטרה אחת – להחזיר את החיות והפראות ליחסי המין שלכם, ממש כמו שהיה בתחילת הדרך המשותפת שלכם.

 

קדימה, הגיע הזמן להתחיל לעבוד!

אז אחרי שעשינו לך קצת סדר וריכזנו עבורך כמה אפשרויות, כל מה שנשאר זה להחליט על איזה כיוון את הולכת ולהפתיע את בן הזוג שלך. תהנו!

שי

כתבות נוספות
שאולי תאהבו