מתנות לראש השנה לעובדים – טרנדים חדשים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל ארגון גדול או מקום עבודה אוהבים לפנק את העובדים במגוון סיטואציות לאורך שנת העבודה. בין אם בתקופות כמו חגים ובין אם בכל יום חמישי עם הפי האוור אחר וכיף, חשוב למחלקת הרווחה שבארגון לדאוג שהעובדים יהיו מרוצים ושמחים להגיע כל יום מחדש לעבודה. המתנות והפינוקים מראים לעובדים את ההערכה שהארגון חש כלפיהם, והדבר יוצר יחסי הדדיות נהדרים בין המעסיקים לעובדים. החג הגדול הבא יהיה ראש השנה, וכדי להיערך מספיק מראש הכנו לכם את המאמר הבא בנושא מתנות לראש השנה לעובדים – טרנדים חדשים. אז בואו נראה מה יכול לשמח את העובדים שלכם לקראת ראש השנה תשפ"א.

 

סוגי מתנות – מה כדאי להביא?

בדרך כלל כשמדברים על מתנות לראש השנה לעובדים אנחנו מדברים על מארזים חגיגיים, גאדג'טים מדליקים, בקבוקי יין איכותיים ומהודרים, גיפט כארדים למגוון רשתות ועוד, אולם בשנת 2020 אנחנו מאמינים שאפשר קצת לצאת מהקופסא ולהגיע לטרנדים חדשים שיעשו לעובדים שלכם כיף אמיתי ולא סתם הרגשה של סימון וי.

 

מתנות לראש השנה לעובדים – טרנדים חדשים

כל מנהל או מנהלת היו שמחים שהעובדים שלהם יצאו בהרגשה טובה ויתרגשו לספר לחברים ולמשפחה על המתנה שקיבלו במשרד, אז בואו ונבדוק כמה דוגמאות למתנות לראש השנה לעובדים שיכולות להוות תחליף מקורי, כיף ושימושי לעובדים שלכם.

סט סכיני שף, לדוגמה, יכול להיות פתרון מדהים ולהיות שימושי ביותר עבור העובדים שלכם. בין אם הם מבשלים בעצמם ובין אם לא, בטוח יש מישהו בבית שיוכל להנות מסט שכולל סכיני חיתוך לירקות, סכין שיניים, סכין קצבים וסכין מריחה, ובמיוחד לכבוד ראש השנה הסט יוכל לשמש אותם לצורך בישולי ארוחת החג.

 

עוד בסגנון מתנות המטבח

סט סכו"ם יוקרתי יכול גם הוא להוות מתנה נהדרת ושימושית עבור העובדים. כל משפחה צריכה להחזיק בסט סכו"ם רגיל ויום יומי וסט סכו"ם נוסף, מהודר יותר, שמתאים לתקופות החגים או לאירוח חגיגי ביום הולדת לדוגמה, מה שהופך סט סכו"ם להיות הפתרון מושלם.

גם כלי הגשה מעוצב מזכוכית הוא רעיון לא פחות ממופלא. חשבו על זה, לרוב שולחן החג עמוס בקעריות הגשה שממלאות את השולחן עד אפס מקום וכל אחד צריך להעביר לשני את הסלט שהוא בדיוק רוצה. במקום זה, כלי הגשה הכולל 4 קעריות שמונחות על סטנד אחד יוכלו לרכז את הסלטים או התוספות במקום אחד כך שאף אחד לא יצטרך לעבוד יותר מדי קשה.

 

איפה אפשר למצוא מתנות לראש השנה לעובדים?

לקראת החגים חברות רבות יוצאות במבצעים שווים עבור מתנות לראש השנה לעובדים, אבל כדאי לבחור בחברה מקצועית שיודעת מה היא עושה ומספקת מתנות שוות במיוחד. הכירו את חברת גיל גיפט שמרכזת מתנות לראש השנה, לחגים ומועדים נוספים, ובביקור באתר תראו בעצמכם שאין סיכוי שלא תצאו מרוצים. שיהיה חג שמח!

שי לחג

כתבות נוספות
שאולי תאהבו