מתכננים קמפינג? המדריך לאוהל המושלם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בשל הדרישה ההולכת וגדלה מדי יום, נפתחו המון בתי עסקים שניתן להשכיר מהם ציוד לקמפינג, לרבות אוהל קמפינג.

הדרישה הרבה נובעת מכך שמטיילים רבים כיום נוטים לצאת לקמפינג בטבע.

אז אם אתם מתכננים קמפינג זה הזמן לקבלת עצות על האוהל המושלם.

 

מתכננים קמפינג? הרי לכם המדריך לאוהל המושלם

  • הכי כדאי למצוא חנות לקמפינג אשר סמוכה לבית שלכם, מה שמייתר את ההוצאה הכספית עבור משלוח.
  • למרות שנהוג לצאת לקמפינג בעונות האביב או הקיץ, יש מי שמעדיף דווקא לצאת לקמפינג בעונות הסתיו או החורף. הדבר נובע מכמה סיבות – הטמפרטורות יורדות ולא צריך לסבול מלחות וחום יוקד, תנועה מופחתת של מטיילים, פחות צפיפות, הכול פורח וססגוני וריחות הצמחים הפורחים פשוט משכרים.
  • על מנת להתארגן כמו שצריך, חייבים להצטייד בציוד קמפינג מתאים, וזה אומר להתחיל לברר מראש על כל הפרטים שקשורים באוהל בו תלונו, לרבות השכרת אוהלים.
  • כל מי שמגדל ילדים, בוודאי מודע לעובדה כי הם גדלים ומשתנים בקצב מטאורי, ובאופן דומה אף הצרכים והמאוויים שלהם – נגמרו הימים שבהם הכתבתם בשבילם את המקום לקמפינג ואת האוהל המיועד ללינתם. ככל שהם גדלים, כך יש להם דעה עצמאית משלהם, והם רוצים להחליט לאן מטיילים ואיזה ציוד לקמפינג, כולל אוהל, מתאים להם. לפיכך ומכיוון שהצרכים משתנים כל כמה שנים, רצוי לשכור אוהל ולא לרכוש אחד שמהר מאוד יהפוך לבלתי רלוונטי.

 

מה הדרך הכי אפקטיבית לתכנון קמפינג מבחינת השכרת ציוד, לרבות אוהל?

  • במידה ואתם רק בתחילת הדרך שלכם כחובבי קמפינג, רצוי שתשכרו אוהל ושאר ציוד לקמפינג ולא תרכשו. זאת על מנת שתתנסו בציוד ותבחנו מה הכי מתאים לכם בזמן אמת. באופן הזה אתם יכולים לחסוך הרבה כסף ועוגמת נפש.
  • השכרת אוהלים וציוד לקמפינג תחסוך לכם השקעה בתחזוקה ומקום רב – באם תקנו את הציוד לקמפינג תהיו חייבים בתום הטיול לנקות ולהוריד ממנו אבק ובוץ, ולהכניס למכונות הכביסה את כל מה שרחיץ. כמובן שתחסכו מקום רב של אחסון הציוד במחסן, במרתף או בחנייה, כי הוא פשוט לא יישאר אצלכם בבית, אלא יוחזר בתום ההשכרה לחנות ציוד הקמפינג.

 

על מה צריך להקפיד שכשוכרים אוהל קמפינג?

  • כמו רכישה של כל שירות או מוצר, מה שמהווה שיקול בסיסי ובעל ערך הוא כמובן המחיר – רכישה של ציוד קמפינג, לרבות אוהל, יכולה לגבות מכם הוצאה כספית ניכרת. לעומת זאת, השכרת ציוד לקמפינג כרוכה בעלויות הרבה יותר מועטות.
  • כאשר יוצאים לקמפינג חייבים לפני היציאה לארוז כמה תיקים, במיוחד את הציוד החשוב ביותר לקמפינג – האוהל, שתופס המון מקום באוטו ולעיתים בקושי נכנס. אפשר לפתור זאת על ידי השכרת אוהל לקמפינג, כאשר חברת הציוד לקמפינג תבצע עבורכם משלוח ישיר למקום היעד של הקמפינג שלכם.

 

טיול בטבע

כתבות נוספות
שאולי תאהבו