מתי נרצה להזמין הופעה של מנטליסט?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עולם האירועים הפרטיים הפך לפופולרי ומגוון בשנים האחרונות. הסטנדרטים השתנו ובעידן הרשתות החברתיות ובכלל בתקופה האחרונה, הרצון להפיק את האירוע המושלם, גדול ככל שיהיה, מובילה אותנו לחיפושים קדחתניים אחר הכיבוד הנכון, חלל האירוח, וחשוב מכל אלו- התוכנית האומנותית. הופעה של מנטליסט למשל עשויה להיות מרתקת ואף עוצרת נשימה ותתאים מאוד לאירוע. אך חשוב להבין מתי נכון להזמין הופעה כזו.

 

אירוע בבחינת שובר שגרה

אירוע חברתי בכלל ואירוע שבו אנו באמת רוצים לנכוח בו בפרט, הוא דבר מרגש ונעים בשגרת חיינו. אנחנו מקדימים מעט את החזרה מהעבודה, מוצאים בייביסיטר לילדים, מתלבשים יפה ויוצאים להתרענן מהרוטינה הקבועה שלנו. כשנצא לאירוע כזה נשאף לאווירה נעימה, שיחה קולחת עם אנשים שלא פגשנו מזה זמן, ובעיקר חוויה חיובית ואנרגיה שמחה. מופע של מנטליסט יכול לספק את כל אלו, מופע שמשלב הומור, יכולות מרשימות שיסעירו את חושי הצופים בו. פרטים נוספים אודות מופעי חושים ניתן למצוא גם כאן https://mind-show.co.il

 

מיהו מנטליסט?

מנטליסט הוא מעין אומן חושים שבעזרת יכולות כמו קריאת שפת גוף, הבעות פנים ואף טלפתיה וקריאת מחשבות, יכול ליצור אשליה של תופעות על טבעיות. ישנו משפט שאומר "מנטליסט הוא אדם הנעזר בחמשת החושים שלו כדי לשכנע אחרים שיש לו חוש שישי". מנטליסט טוב הוא אדם כריזמטי היוצר אינטראקציה מרתקת עם הקהל, שובה אותו באמצעות יכולותיו.

 

למה ניתן לצפות ממופע של מנטליסט

בטרם נחליט שהופעה של מנטליסט היא הבחירה הנכונה עבור האירוע שלנו, חשוב לחקור ולהבין מה הופעה כזו עשויה לכלול. מופע של מנטליסט בנוי באופן מדורג, כך שהוא מתחיל בצורה קלילה על מנת לרכוש את אמון הקהל, ממשיכים לתרגילים מורכבים יותר ומגיע לשיא בסיום המופע ומשאיר את הצופים המומים. במופע של מנטליסט ניתן לצפות לאלמנטים כגון:

  • טלפתיה- אחד היסודות המסקרנים והמסתוריים ביותר בעולם העל- חושי הוא היסוד הטלפתי. המנטליסט עשוי לזמן שני אנשים מתוך הקהל ולהנחות אותם לתקשר בצורה טלפתית, דבר מדהים בפני עצמו.
  • קריאת מחשבות- המנטליסט יוכל לשתול במוחו של המתנדב מספרים, שמות או עובדות מבלי להכירו מראש, דבר שללא ספק יפתיע את כל הצופים.
  • חיזוי עתידות- יכולת שעל פניו נראית בלתי אפשרית, תאתגר את המנטליסט לנחש פרטים מעברם של המתנדבים ואף לנסות ולחזות את עתידם.

 

הבנת אופי המופע בטרם סגירת התוכנית האומנותית

כאמור, הופעה של מנטליסט היא בגדר הנאה מובטחת. אך בטרם נתחיל להרים טלפונים בחיפוש אחר המנטליסט לאירוע שלנו, יש להתחשב בגורמים משתנים כמו גודל האירוע, החלל שבו יתרחש (אירוע אינטימי בבית או בחוץ עם קהל אורחים גדול), ואופי האורחים. מופע המנטליסט נשען על שיתוף פעולה ונכונות, ולכן מומלץ שהאורחים יהיו פתוחים לקשר קואופרטיבי עם המנטליסט.

 

מנטליסט טוב- מתאים את עצמו לאירוע

ישנם לא מעט מנטליסטים טובים ב"שוק". רובם המוחלט מחזיק באמתחתו שלל תכנים המתאימים למופעים שונים, מימי הולדת לילדים דרך בר מצוות ומסיבת רווקים, ועד ליום הולדת 80 של סבתכם האהובה. ברגע שנמצא את המנטליסט המועדף עלינו, יש לעדכנו באופי האירוע ולבצע את ההתאמות הנדרשות כדי לוודא שהערב יהפוך לאחד שייזכר לשנים ארוכות.

מנטליסט בהופעה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו