3 משחקי המכוניות הטובים ביותר לאורך ההיסטוריה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאז שהמחשבים הגיחו לאוויר העולם שלנו, עברו בהם כל כך הרבה משחקים שונים, טובים יותר וטובים פחות. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד במשחקי מכוניות ולהציג בפניכם, הקוראים, את 3 משחקי המכוניות הטובים ביותר שנתקלנו בהם לאורך ההיסטוריה. הישארו אתנו ותגלו אם מדובר במשחקים שאתם מכירים או שמא, אלו משחקים שלא הכרתם עד כה והגיע הזמן שתכירו מקרוב.

 

רקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי לא היה מתוכנן. התחלנו לכתוב אותו ממש במקרה לאחר שנכחנו בוויכוח קולני שאירע במשרד שלנו. בוויכוח זה היו דעות שונות בנוגע למשחקי מחשב שונים. כל אחד מהמעורבים בוויכוח אמר מהם משחקי המכוניות הטובים ביותר שהיו עד היום. בסופו של דבר, כל אחד חלק על השני וסיימנו את העניין ללא הסכמה. אנחנו מאמינים בלב שלם ש- 3 המשחקים שציינו הם הטובים ביותר שהיו עד היום ולכן החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי. כדי להציג את הדעה שלנו ברבים ולהביא למודעות על נושא זה בקרב הציבור.

 

משחק המכוניות הטוב ביותר לאורך ההיסטוריה שהגיע למקום ה- 1: TEAM SONIC RACING

אם יש לכם היכרות ואפילו מזערית ביותר עם משחקי מכוניות לסוני 4, אתם בוודאי מכירים את הסוניק מקרוב. מדובר במשחק ממכר שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • מתאים לכל הגילאים
  • מתאים לשחקן אחד ועד ארבעה שחקנים כאשר המשחק אינו מקוון
  • מתאים ל – 2 שחקנים לפחות ועד 12 כאשר המשחק מקוון

אם אתם חובבי מרוצים, כדאי שתדעו שהספין של סוניק מוסיף שדרוג עצמתי למשחק. אפשר לשחק בו עם חברים, משפחה או סתם אנשים שפגשתם במשרד (אם יש לכם משחקי מחשב במשרד כמובן).

 

משחק המכוניות הטוב ביותר לאורך ההיסטוריה שהגיע למקום ה- 2: CRASH TEAM RACING NITRO FUELED

אם אתם מחפשים משחק מכוניות משפחתי, זהו המשחק המתאים לכם ביותר. הוא מתאים לכולם ויש בו פעלולים קומיים שאתם חייבים להכיר. אם אתם משחקים במשחק באופן שאינו מקוון, תוכלו לשחק לבדכם או אל מול 3 שחקנים נוספים. במידה ותבחרו לשחק באופן מקוון, תוכלו להתחרות אל מול אדם נוסף או אל מול 7 אנשים נוספים.

 

משחק המכוניות הטוב ביותר לאורך ההיסטוריה שהגיע למקום ה- 3: GTA

אם הגעתם לכאן, אתם בטוח מכירים באופן מעמיק את אחד ממשחקי ה- GTA  שיצאו לאורך ההיסטוריה. אנחנו לא בחרנו משחק ספציפי,  פשוט כי אנחנו מכורים לכל הגרסאות שיצאו לאורך השנים. אמנם לא מדובר כאן במשחק מכוניות באופן ישיר, אבל מרבית המשחק מתבצע בעת נסיעה ברכב, כך שלא יכולנו שלא לציין את המשחק האהוב הזה כחלק מהרשימה.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 משחקי המכוניות הטובים ביותר לאורך ההיסטוריה. כך שכעת, נותר לכם לבחון אותם אחד אחד וליהנות ממשחק איכותי.

מסך

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו