מה לארוז לחופשת הקמפינג שלכם?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חקרתם את שלל שינויי מזג האוויר כדי למצוא את הטיימינג המושלם, ווידאתם שכולם פנויים בתאריכים, ואפילו קיבלתם טיפ סודי על לוקיישן שאף אחד לא מכיר, אז עכשיו – מה אורזים!? לינה תחת השמיים יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת, אבל בלי הציוד הנכון היא יכולה להתדרדר מהר מאוד לאירוע מעצבן ומעיק. כך תיצרו את רשימת הציוד המושלמת מבלי לשכוח שום דבר, ובלי לסחוב יותר מדי.

 

נוחות מעל הכל

יוצאים לחופשת קמפינג? אז קודם כל חשוב לוודא שאורזים את כל הפריטים שיתרמו לשהייה נוחה ונעימה.  חשוב לבחור אוהל בגודל הנכון, ושמתאים לתנאי מזג האוויר, וגם בחורף רצוי שיהיה לנו סככה או גזיבו בסביבה. אריזה של כסאות ושולחנות מתקפלים יהפכו את הארוחות שלכם לנעימות יותר. את רוב הפריטים הללו תוכלו למצוא בשלל חנויות הטיולים, כמו זו שבאתר https://www.brz.co.il.

חופשת קמפינג
להיראות טוב, להרגיש טוב

איתני הטבע לא מרחמים על אף אחד. נכון, ישראל לא עמוסה בשלגים או סופות שידרשו מכם ציוד מיוחד, אבל הקיץ יכול להיות קשה מאוד, ולצאת לקמפינג בחורף בלי הביגוד הנכון זה גם עלול להוביל להצטננות או אפילו לצורך לחתוך את הטיול מוקדם. כשאתם בוחרים את הבגדים לארוז, חשוב לבחור פריטים שלא שוקלים הרבה, קלים לאריזה, והכי חשוב לחשוב בשכבות. לארוז עוד ז׳קט עליון נשמע כמו טרחה אבל גם בקיץ הטמפרטורות יכולות לרדת בלילה, והאפשרות לזרוק עוד שכבה מעל השורטס והטישירט תהיה שווה זהב ברגע הנכון.

 

היגיינה וניקיון

כשיוצאים לשטח אפשר לשכוח מחוויית ספא מפנקת, אז זה אולי לא הזמן לשלל תמרוקים וקרמים, אבל זה לא אומר שנזניח את ההיגיינה שלנו, ונשאיר פוגרום אחרינו בשטח שבילינו בו. מעבר לבסיס של מברשת ומשחת שיניים, חשוב לזכור סבון (ממליצים על סבון קשה שנוח לאריזה), חבל לתליית בגדים, שקיות זבל, ואפילו סקוץ׳ ונוזל כלים אקולוגי ,כדי לוודא שכל מה שלקחנו איתנו חוזר טיפ טופ. אף אחד לא רוצה להגיע הביתה אחרי טיול משמח ומעייף ולעשות מלא כלים.

 

עכשיו מה אוכלים?

בין אם אתם מתכננים פויקה עסיסי, מנגל עם בשרים וירקות, או אפילו בישול ארוחה מלאה בשטח עם גזיות ומחבתות – חשוב להצטייד בסט צידניות מותאם ועמיד למזג האוויר. כך תבטיחו שכל האוכל שלכם יגיע טרי ובריא לאתר, ותוכלו להתרכז בליהנות ולדון במי עושה כלים אחרי כל זה.

 

להתנתק, אבל לא יותר מדי

נכון, יצאתם לשטח כדי להשתחרר קצת מחיי היום יום, להרגיש את היופי של הטבע, ובעיקר – להפסיק להיות מול מסכים כל היום. ואכן חשוב להתנתק, אבל כדאי לשמור שלא להתנתק מדי. גם בטבע לפעמים נרצה לחפש צמחים וציפורים בגוגל, לבדוק בניווט שאנחנו בכיוון הנכון, ולצלם תמונות שיגרמו לכולם לקנא. אז מעבר למכשיר, זכרו לארוז לדרך מטענים ניידים, וכמובן – להטעין אותם במלואם לפני היציאה.

 

אתם מוכנים, צאו לדרך!

יש לנו ארץ נהדרת וטבע מדהים ומרגש, ועם רשימת הציוד החדשה שלכם, ובדיקה של הפרטים הקטנים כמו צידנית, ציוד למחנה, היגיינה וטכנולוגיה, תוכלו להתרכז בחיבור לטבע, בלי לסחוב יותר מדי, ובלי לשכוח את הדברים קריטיים שישפיעו על הטיול שלכם לרעה. קמפינג מהנה!

חופשת קמפינג

כתבות נוספות
שאולי תאהבו