לפתור חידות תחת לחץ פחד ואימה – וליהנות מזה בטירוף

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

משחק חדר בריחה הוא משחק הרפתקאות בזמן אמת שמתרחש באחד מחדרי המשחק בעל קונספט מסוים וייחודי. המשחק כולל צוות (בדרך כלל מדובר על צוות המורכב מ-2 עד 8 אנשים) וביחד תצאו להרפתקה מיוחדת בספינת פיראטים בים הסואן, תבצעו שוד בנק מתוחכם ביותר שיסדר אתכם לכל החיים או כל דבר אחר.

לא משנה באיזה חדר תבחרו, המטרה תהיה זהה – עליכם לצאת מהחדר תוך 60 דקות או פחות. אל תדאגו, תוכלו לצאת מהחדר בכל עת אם תרצו להתעלם מהחוקים, זה בסך הכל משחק.

 

חדרי בריחה – כלי נהדר לעבודת צוות

עבוד עם הצוות שלך או לבד – חפש רמזים, התבונן בכל הפרטים בחדר, חקור חללים נסתרים, פתר חידות ועוד. ברגע שתתחיל, אתה לא חושב על כללים או על מה שאתה יכול ולא יכול לעשות. ככל הנראה דעתך תהיה ממוקדת בפתרון החידות השונות סביבך.

הדרך הטובה ביותר לשחק היא על ידי יישום עבודת צוות. אתה יכול לעזור אחד לשני עם החידות בנפרד, או לחלק את הקבוצה שלך לצוותים ולהקצות משימות לכל צוות. נסה לחלק פיצול בחיפוש אחר רמזים והחלפת מידע, זה יכול לחסוך לך זמן. אם אתה וחברי הצוות שלך נתקעים בפאזל ולא תוכלו לפתור אותו, אל דאגה. ניתן לקבל רמז ממפעיל המשחק של המקום שיהיה מחוץ לחדר ומפקח על מהלכו התקין של המשחק.

קיימים סוגים רבים של חדרי בריחה שיכולים לתרום לגיבוש הצוות או הקבוצה, החל מחדרי בריחה בסגנון סוכנים חשאיים או חדרי בריחה מפחידים במיוחד שלא יתנו לכם לישון בלילה.

 

חדר בריחה מפחיד אבל מהנה לגמרי

ז'אנר סרטי האימה אינו מתקבל על ידי כל אחד ואחת, לא כולם מתחברים אליו ותמיד יהיו לו מתנגדים. ואם זאת, חדר בריחה המשלב חידות, מסתורין ואימה יוצר תערובת של לחץ, פחד ואימה יחד עם הנאה וצחוק אצל משתתפי חדר הבריחה ומעניקה חוויה ייחודית שלא ניתן לקבל באמצעות צפייה בסרט אימה בקולנוע או קריאת ספר מתח.

 

איך להצליח לעמוד במשימה למרות הלחץ והאימה?

  1. התמקדו במשימה העומדת לפניכם, אך לא במטרה – במקום להתמקד במטרה של לצאת מהחדר במהירות, התמקדו בכל משימה ועברו שלב שלב. כך תמנעו תוספת של לחץ וחרדה על מה שכבר ככה קיים.
  2. קחו שליטה – כשמתמקדים בגורמים בלתי נשלטים, סביר להניח שאנחנו מתוחים, חרדים ובסופו של דבר העצמת הלחץ תגרום לכם לפגיעה בביצועים. פשוט התמקדו בגורמים שאתם יכולים לשלוט עליהם ותהיו בדרך הנכונה כדי לבצע ביצועים טובים יותר
  3. האטו – חשיבה מהירה מאוד גורמת לכם לעיתים קרובות לפעול לפני שאתם מוכנים, ובכך אתם עשוי לטעות ולבזבז זמן. תנו לעצמכם כמה שניות לנשום ולגבש תוכנית משחק טובה זה יעזור לכם להיות גמישים יותר, לחשוב טוב יותר ולמצוא את הפיתרון המושלם ובסופו של דבר יסייע לכם ביצועים טובים יותר.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו