אוהבים ללבוש פיג'מה? לנהל קהילה מבלי לצאת מהבית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מקומות עבודה חדשים מצטרפים מדי יום למעגל המעסיקים, המאפשרים לעובדים שלהם לעבוד מהבית. למה זה משתלם כל כך לכולם? איך מקימים משרד קטן בבית? אילו תכונות צריכות להיות לכם כדי שתוכלו לעבוד ביעילות מהבית? ואיך זה קשור לניהול קהילות? מדי יום בוחרים מעסיקים ופרילנסרים מתחומים שונים בעולם התעסוקה להפסיק ללכת למשרד ולהישאר לעבוד מהמחשב הביתי, בפיג'מה ונעלי בית.

 

למה זה כל כך משתלם והגיוני?

להחזיק משרד זה דבר יקר לכל הדעות – שכירות, ארנונה, חשמל, ביטוח, פינת קפה, ריהוט, תחזוקה ועוד.

מעסיקים המאפשרים לעובדים שלהם לעבוד מהבית יכולים גם לחסוך לעובדים שלהם את זמני הנסיעות והעמידה המתישה בפקקים. 

לעובדים זה נוח, חוסך להם את הנסיעות ואת העמידה בפקקים, אבל גם את הצורך להתלבש יפה ולהתאפר בבוקר, מאפשר להורים לילדים קטנים להישאר קרוב, למקרה שהילדים חולים, או זקוקים להם, ובאופן כללי, נוח ונעים לעבוד מהבית.

 

אילו תכונות צריך כדי לעבוד מהבית ולמי זה לא מתאים?

נכון שזה נשמע אטרקטיבי מאוד, אבל כדי לעבוד מהבית צריך לא רק מחשב מסודר וחיבור איכותי לאינטרנט, אלא גם ובעיקר – משמעת עצמית.

אם במקום העבודה אתם מגיעים למשרד, מתיישבים אל השולחן ומתחילים לעבוד, הרי שבבית אתם עלולים למצוא את עצמכם נאבקים שלא לנקות ולסדר, להשלים מטלות של טיפול בבית, במקום לעבוד, או פשוט להיות מאוד לא מרוכזים. בנוסף, יש אנשים שדווקא חשוב להם לצאת מהבית, להתלבש יפה ולפגוש אנשים במקום העבודה. 

 

איך ניהול קהילות מתחבר לכל זה?

ניהול קהילה הוא כבר לא תחום חדש במיוחד. עסקים, חברות וארגונים מכל הסוגים כבר מבינים שזהו כלי שיווקי חזק ויעיל ואם עושים אותו כמו שצריך – זה גם ממש כיף.

כשמדברים על ניהול קהילה, מדברים על נוכחות דינמית וגמישה, שנמצאת בתוך המדיה, מפרסמת בהתאם לפידבקים שהיא מקבלת מהקהילה שלה, מגיבה בהתאם לאופי ולסגנון התקשורת שהיא מיתגה את עצמה איתו ובמילים אחרות –  מתנהלת מתוך הבנה אמיתית של הצרכים והרצונות של חברי הקהילה, של קשרים אנושיים ויצירת תכנים בעלי משמעות וערך עבור חברי הקהילה.  ולכן מנהל קהילה יהיה פעמים רבות פרילנסר שעובד מהבית, מה שמאפשר לו להיות הכי טבעי, גמיש, חברותי וטבעי – גם בדיגיטל.

 

לסיכום – ניהול קהילה מהבית משתלם לכולם?

אין ספק שזה עניין אישי מאוד – אם מתאים ונוח לכם לעבוד מהבית, זה לא ממש משנה אם אתם שכירים, או פרילנסרים, רווקים, או הורים לילדים, יש יתרונות רבים לניהול קהילה מהבית, כמו לעבודות רבות אחרות, שאפשר לבצע בפיג'מה. אבל כדי לעבוד מהבית, תצטרכו מידה גדולה של משמעת עצמית, רמה גבוהה של מיומנות בניהול זמן ויכולת להסתדר בסביבת עבודה מעט בודדת ושקטה. אם אתם אוהבים לבלות בתוך העולם הדיגיטלי ונהנים מאינטראקציה עם אלפי אנשים במדיה החברתית, כשבמציאות אתם יושבים לבד מול המחשב – ניהול קהילה מהבית יכול להתאים מאוד גם לכם. 

 

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו