איך לחסוך כסף לטיול הגדול לאחר הצבא

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הטיול הגדול אחרי צבא הוא הרבה יותר מסתם עוד טיול. מדובר על חוויית התבגרות ישראלית, אשר כל נער ונערה חשים צורך לעבור אחרי שירותם הצבאי. הטיול בין תרבויות לא מוכרות ובאזורים נידחים, כשכל מה שיש ברשותך הוא תיק עמוס במעט בגדים וציוד בישול, הוא חוויה לא רגילה. הדבר היחיד שיכול לפגום בהנאה מהטיול, הוא מחסור בכסף. מאמר זה יפרט על דרכים לחיסכון כהכנה לטיסה.

 

חיסכון בהוצאות היומיומיות

בסופו של דבר, אין תחליף לחיסכון בהוצאות היום יום שלכם. גם אם אתם עובדים בעבודה נהדרת, בסופו של דבר ירידה משמעותית בהוצאות הלינה, האוכל והבילויים היא בעלת חשיבות אדירה. גם אם המשכורת שלכם תצמח באלף שקלים, מהסכום הזה ירדו מיסים רבים, ולעומת זאת חיסכון של אלף שקלים בכל חודש, מטרה אפשרית לחלוטין, הוא כסף נקי שילך הישר אל הטיול הגדול. אם יש לכם אפשרות סבירה לעשות זאת, נסו להתגורר אצל ההורים תוך כדי העבודה. כך תוכלו לחסוך אלפי שקלים על שכר דירה והוצאות נלוות. הימנעו מבזבוז סכומי עתק במסיבות עם חברים, ונסו לשמור על שליטה עצמית כאשר אתם קונים ציוד או בגדים חדשים. לאט לאט, הסכום שצברתם יהפוך להיות משמעותי, והקשיים שחוויתם במהלך תקופת החיסכון יתורגמו לטיול בלתי נשכח בכל רחבי העולם.

 

עשיית סדר במצבכם הפיננסי הנוכחי

דבר נוסף שחשוב לעשות, מעבר לחיסכון בהוצאות היום יום, הוא לשלוט היטב במצבכם הפיננסי הנוכחי. מצבכם הפיננסי העכשווי כולל ידיעה על מיקום החסכונות אשר ברשותכם, בכל בנק שלא יהיו, ומפרט מדויק בנוגע לתשלומים חודשיים קבועים כמו ביטוחים. בדיקת ביטוח יעילה, יכולה להבהיר לכם שאתם משלמים סכומים אדירים ללא כל צורך. בדיקה מהירה ביותר ניתן ורצוי לבצע באתר הר הביטוח. מדובר באתר ממשלתי, אשר מאפשר לכל אזרח בישראל לקבל מידע אמין על כלל חשבונות הביטוח הרשומים על שמו. כך תוכלו להתאים את הביטוחים השונים לצרכים שלכם, או לבטל אותם קליל, על פי שיקול דעתכם. שימו לב, שלעיתים קרובות תוכלו לנסות להתמקח עם חברות הביטוח לפני ביטול הפוליסה וכך לחסוך סכומי עתק בלי לפגוע בכיסוי שלכם כלל.

מצלמה בטיול

מציאת עבודה מתגמלת

לאחר שעשיתם סדר במצבכם הפיננסי, והכנתם את עצמכם נפשית לתקופה ארוכה של צמצום הוצאות, הגיע הזמן למצוא עבודה מתגמלת. אחרי הצבא יש אפשרות לעבוד בעבודה מועדפת. עבודות אלו, הכוללות עבודה בתחום המלונאות, החקלאות והתעשייה, מעניקות נוסף על המשכורת החודשית הקבועה, גם בונוס בסכום של מעל עשרת אלפים שקלים. תוכלו לנצל את ההזדמנות כדי להכיר מקומות חדשים, לגור עם אנשים אחרים בגילכם ומצבכם, ועדיין לחסוך סכום כסף מכובד מאוד שיאפשר לכם לטייל בהנאה מסביב לעולם. כדאי גם להיכנס לקבוצות פייסבוק רלוונטיות, ולנסות לאתר משרות זמניות מתגמלות במיוחד.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו