אירוע חברה? כמה חשובה ארוחה בשרית ואיך עושים את זה נכון

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם אתם מתכננים אירוע חברה ללקוחות, השותפים, העמיתים והעובדים שלכם – אתם צריכים לחשוב על כל פרט בו ובעיקר על האוכל. בהקשר זה, חשוב לא להיות מוסחים מכל מני אפשרויות טרנדיות, וללכת עם הדבר האמין ביותר והאהוב ביותר שניתן ללכת עליו – ארוחה בשרית גדולה, נדיבה וטעימה. למה זה חשוב, ואיך לעשות את זה נכון? אנחנו כאן עם התשובות.

 

אירועי חברה הם לא אירועים שאפשר להקל בהם ראש

אירועי חברה הם חלק בלתי נפרד משגרת העבודה של כל עסק גדול ונחשב שמכבד את עצמו. מדובר באירועים שבהם אנחנו רוצים להציג את העסק שלנו לעולם – בין אם מדובר באירועים שמיועדים להוקרה לעובדים ולשותפים שלנו, ובין אם מדובר באירועים שיווקיים בהם אנחנו משיקים מוצרים או מושכים משקיעים ולקוחות. בכל מקרה, מדובר באירועים חשובים מאוד שחשוב לתכנן בצורה הנכונה ביותר, והאוכל שיוגש באירוע הוא אולי החלק החשוב ביותר בתכנון האירוע. אנשים יזכרו הרבה מאוד דברים לטובה או לרעה, אבל אוכל טוב ייזכר הרבה יותר מכל אלמנט חיובי אחר, ואוכל לא טוב – ההפך.

 

למה חשוב שתהיה ארוחה בשרית באירוע חברה שלכם?

בסופו של דבר, הכל עניין של תרבות. בתרבות הישראלית בפרט והמערבית ככלל, אוכל בשרי הוא אוכל מכובד יותר, יקר יותר ומושקע יותר שמראה שההשקעה באירוע הייתה גדולה יותר. ברגע שבו אדם מקבל ארוחה בשרית איכותית, הוא יודע שהושקעו בארוחה שלו כסף, עבודה ומחשבה. עבור אורחים רבים, ארוחה לא בשרית באירוע עסקי היא חוסר כבוד של ממש, והיא מעידה על עסק שלא משקיע מספיק בלקוחות או בעובדים שלו. לכן, ארוחה בשרית היא חשובה כל כך באירועי חברה – וחשוב לדעת כיצד לעשות אותה נכון.

 

איך לעשות את אירוע החברה הבשרי שלכם בצורה הנכונה ביותר?

אנחנו בהחלט חושבים שארוחה בשרית לא חייבת להיות ארוחה קלישאתית של "עוף או בקר" בהגשה לשולחן, בוודאי כשמדובר באירוע חברה ולא באירוע רשמי ומשפחתי. למה לא לחשוב מחוץ לקופסה, וללכת דווקא על אירוע "על האש" המוני עם גרילים מושקעים וגדולים שמוציאים בשר צלוי וטעים לאורחים? למה לא להשקיע דווקא בבשר מעושן איכותי עם פיטמאסטר שיובא במיוחד לאירוע? האפשרויות כיום לארוחות בשריות שמשלבות גם חוויה ולא רק אוכל טעים – הן רבות מאוד. כל מה שצריך הוא לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולהשקיע בהתאם.

 

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר לעסק שלכם

אם החלטתם ללכת על אירוע בשרי קצת איכותי יותר, ואתם רוצים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכנת בשר באירוע, אתם צריכים קודם כל להשקיע בציוד איכותי. ציוד כזה תמצאו במקומות כמו https://www.bbq.co.il/גרילי-פחם/ – מקומות שמשווקים ציוד איכותי שבו תוכלו לעשות שימוש באירועים רבים של העסק שלכם, לאורך זמן רב ובאיכות שלא יורדת.

גחלים לוחשות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו