יוצאים לטיול: איזה ציוד לוקחים לטיול מחנאות?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אנחנו כעם, מאוד אוהבים לצאת לטיולי שטח. זה מתחיל בטיולים שנתיים בבית ספר, ממשיך בטיולים בצופים או תנועות נוער כאלה ואחרות, לא עוזב אותנו בזמן השירות הצבאי ומגיע לשיאו בטיולים הגדולים שלאחר השחרור. אבל גם כאנשים בוגרים, אנחנו עדיין מתפתים לצאת לטיולים בשטח עם כל המשפחה וכך בעצם להרגיל את דור ההמשך לאותה תרבות הטיולים האופיינית לנו.

לכן, אנחנו די בטוחים שאתם יודעים טוב מאוד מה הציוד שנחוץ לכם בטיולי שטח כאלה ואחרים. אבל לאלה מבינינו שמעדיפים לראות רשימה מסודרת או לכאלה שרק מתחילים להתמכר לטיולי שטח – הכנו רשימה מלאה של ציוד מחנאות שנחוץ לכם ברגע שיוצאים לטיול שכזה.

 לינת שטח

מי מאיתנו לא התנסה לפחות פעם אחת בשינה בשטח? לא רבים. ואלה שטרם חוו את החוויה הנהדרת – אנחנו ממליצים עליה מקרב לב. לכן, אם מתוכננת לכם שינה בשטח הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא אוהל. כן, אולי ציפיתם שנכתוב שק שינה, אבל אוהל זה הדבר הראשון שיש לכם צורך בו, על מנת לגדר את השטח שבו תישנו.

מיד לאחר מכן, ברשימת הציוד הנחוץ מגיע גם שק"ש – הלא הוא שק שינה ואליהם גם מצטרף תכשיר שנחוץ לנו כמעט 365 ימים בשנה – תכשיר נגד יתושים (שחושבים שהקיץ בארץ הוא נצחי וממש לא אכפת להם שהם כבר מזמן לא אמורים להוציא את האף מהמחבוא שלהם בגלל שחורף בחוץ).

קֶמפִּינג

 בישול שטח

האם יש משהו שאנחנו אוהבים יותר מאשר לאכול? לא הרבה דברים. לכן, כל טיול שטח דורש מאיתנו התארגנות גם בתחום זה.

מוטב שנתחיל בצידנית – שהיא בין הפתרונות הטובים ביותר שיש לנו בכל טיול שטח. צידנית מאפשרת לנו לא רק לשמור על הפירות שלנו קרירים וטעימים, אלא גם להביא איתנו מצרכים שלא היו שורדים הרבה זמן ללא קירור נדרש – דוגמת בשר.

אם כבר הבאנו את כל המצרכים לבישול, מוטב שתהיה לנו גם כירת גז ניידת שעליה נוכל לבשל הכל. וגם סיר לפויקה יכול להיות רעיון נהדר. בסוף הארוחה צריך לשתות קפה ולכן ערכה מיוחדת להכנת קפה – תהיה לגמרי לגמרי במקום. ובראש הרשימה הארוכה של הציוד לבישול ניצב הדבר החשוב ביותר שאסור לנו לשכוח בשום פנים ואופן – מיכל מים. ומוטב שיהיה גדול ככל שניתן.

 

 תאורת שטח

קל מאוד להתעכב בטיול ולא לשים לב שמחשיך עוד שנייה. בדיוק למקרים כאלה כדאי שנהיה מצוידים בפנסים – החל מפנס ראש "פשוט" ועד כדי תאורת שטח משמעותית יותר, שיש בכוחה להאיר שטח גדול.

 

 דברים נוספים שאולי נצטרך

קיץ ואתם יוצאים לטיול שטח? אל תשכחו להביא איתכם צליות – לא תמיד ניתן למצוא בקלות מקום מוצל.

לבשל במקום מלא ברוח – מגן רוח יסייע לכם במלאכה.

טיול מחנאות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו