אתם מאורסים ולא יודעים איך להתחיל לתכנן את החתונה? קבלו 4 טיפים חשובים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

שורה ארוכה של משימות ניצבת בפניכם וממתינה שתיישמו אותה, כדי שהחתונה תוכל להתקיים. אם אתם רוצים ליישם את הליך התכנון על הצד הטוב ביותר, עליכם להכיר ב – 4 טיפים בסיסיים שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. הישארו כאן ותגלו מה עליכם עשות לאורך הדרך.  

 

טיפ מספר 1 – תצוותו אליכם חבר או קרוב משפחה

עליכם לצוות תחילה מישהו שאתם אוהבים וסומכים עליו, כדי שזה ילווה אתכם לאורך הדרך ויסייע בהפקת האירוע. נסביר שהוא יהיה אחראי לסייע בכל הדברים הקטנים שעשויים להוות כאב ראש עבורכם, לדוגמא:

  • בירורי הגעה מול מוזמנים
  • קבלת הצעות מחיר מספקים
  • קבלת חוות דעת על עיצוב האולם, השמלה וכו'

 

חשוב לציין שעליכם לקיים שיחה כנה שתאפשר לשני הצדדים להכיר בדרך המשותפת, כדי שכל אחד ידע מה תפקידו בפועל.

חבר או קרוב משפחה מלווה

טיפ מספר 2 – תבחרו באולם שנמצא בקרבת מקום מגוריכם

יש זוגות שבוחרים את אולם האירועים לפי גודל ועיצוב, בעוד אחרים שמים דגש על הקרבה למקום המגורים. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שהאפשרות השנייה היא הנכונה. שכן, בחירה באולם שנמצא במרחק רב מהבית עשויה להקשות עליכם מכל מיני סיבות. למשל, אתם עשויים להיתקע בפקקים בדרך לחתונה שלכם או לגלות ששכחתם משהו חשוב בבית שאי אפשר להביא לחתונה, מכיוון שמשך הנסיעה לשם אורך למדי. רגע לפני שנמשיך לטיפ הבא, נמליץ להוסיף קישור למיקום האולם בזמן שתעצבו הזמנה דיגיטלית לחתונה במקום לציין את הכתובת המלאה. כך תחסכו מקום ותאפשרו לאורחים להגיע לאולם בקלות.

 

טיפ מספר 3 – תכינו מראש תקציב ברור

חשוב מאוד להחזיק מראש בתקציב ברור שתצטרכו לעמוד בו לאורך כל הדרך. לכן, ההמלצה היא לשבת יחד עם בן הזוג ולהחליט על סכום מסוים שלא תעברו אותו. לאחר מכן, תצטרכו להכין טבלת אקסל שתכלול את שם ההוצאה + הצעת המחיר שניתנה לכם. כך יתאפשר לכם לעקוב אחר ההוצאות ולקצץ את העלויות בעת הצורך.

 

טיפ מספר 4 – תשמרו קבצים חשובים על ענן

ההכנות לקראת החתונה נעשות בדרך כלל תוך שימוש במחשב האישי. לכן, נמליץ לגבות קבצים חשובים על גבי ענן מ – 2 סיבות:

  1. כך תוכלו להיכנס לקובץ מכל מקום שהוא (גם ביום החתונה)
  2. המסמכים יהיו נגישים לכם גם אם המחשב הנייד יקרוס

 

השורה התחתונה – תתחילו לתכנן!

עד כאן המדריך שריכז את 4 הטיפים שיאפשרו לכם להתחיל לתכנן את החתונה. כעת ברור לכם שתצטרכו לשים דגש על המידע שנכתב לעיל, משום שזה יוביל להפקת אירוע בלתי נשכח. בהזדמנות זו, נזמין אתכם להעביר את הפרטים הללו לזוגות מאורסים אחרים, כדי שאלה יוכלו להפחית את הלחץ ולהתמודד נכון עם הארגונים שצפויים להם.

חֲתוּנָה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו