אטרקציית החלומות: טיול ג'יפים בפיליפינים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כשאתם רוצים לבלוע את כל הנוף ולצלוח אותו בסערה תוך כדי נסיעה מטורפת, כשמתחשק לכם לצאת להרפתקת שטח סוערת, מלאה באקשן, רוח, בוץ ומים, כשאתם רוצים לשבור שגרה מהטיולים האורבניים הרגילים ולחוות משהו אחר, עוצמתי ובלתי נשכח,

 

טיולי ג'יפים הם הדרך הכי נכונה לעשות זאת!

טיולי ג'יפים שמתקיימים כחלק מהטיול בפיליפינים, נחשבים לאטרקציה בפני עצמם, למרות שפעמים רבות הם עוברים באתרים ואטרקציות נוספות. קיימות מספר אפשרויות טיול פיליפינים טיול מאורגן, טיול עצמאי זוגי, טיול משפחות עם ילדים ועוד. לכולם קיימת האפשרות לעלות על רכבי השטח ולתור את הסביבה מקרוב, לחצות את הדרכים שכף רגל אדם לא בדיוק דורכת בהם או מטיילת לאורכם ולפגוש את מה שקורה מאחורי הקלעים, בצד של השטח הפראי והבלתי מלוטש.

מגמת טיולי הג'יפים בפיליפינים התרחבה בשנים האחרונות, כך שכיום מוצעים לנופשים והמטיילים השונים מבחר טיולים ומסלולים לא רק באזור הצפון כפי שהיה מקובל בעבר, אלא גם באיים ופרובינציות מרוחקים בהרבה כמו למשל פלוואן, מינדורו, פאנאי ואפילו אל פרובינציה חדשה ומסקרנת שמתנהלת כתרבות עתיקה לגמרי בשם קלינגה, שעד היום לא נחשפה לעולם המודרני בשל מלחמות שבטים פנימיות.

 

היעדים הכי מומלצים לטיולי ג'יפים בפיליפינים – מסע אל הפרא המסתורי והלא נודע

קלינגה, אותה פרובינציה חדשה הפכה עד מהרה לאחד מיעדי טיולי השטח השווים ביותר באיים הפיליפינים. חלק גדול מהטיולים מגיעים לכפר בשם בוסקאלאנג – כפר הקעקועים הידניים שתוך כמה שנים עומד לאבד את הייחודיות שאפיינה אותו מאז ימי העולם העתיק ולכן כדאי למהר למקום. כאן נמצאת מקעקעת קשישה בשם "פאנג אוד" שנחשבת לאחרונת המקעקעים ולא הצליחה להעביר את הטכניקה המיוחדת לנכדת אחותה, שהייתה התקווה האחרונה של תושבי הכפר. יעד אפשרי נוסף הוא בנאווי, שהתפרסם בטרסות האורז המרהיבות שמכסות אותו ובנויות על מורדות הרים תלולים בלב ערפל מסתורי. יש מטיילים אגב, שמאמינים שאלו הן המדרגות לגן עדן.

 

שילוב אטרקציות נוספות תוך כדי המסלול

נוהג מקובל מאוד במהלך כל טיול ג'יפים (כן, גם בישראל) הוא לשלב יחד עם נסיעת השטח אטרקציית אקסטרים נוספת. לכן ההרפתקנים שביניכם יוכלו לשלב עצירה באמצע קטעי המסלול לסנפלינג, רפטינג בנהר ואפילו רכיבה על אופניים. לא כל חברות הג'יפים ערוכות לשילוב שכזה ולכן יש צורך לבדוק עם החברה הנבחרת מראש את האפשרות.

 

חוויה מקורית ויוצאת דופן בטיולים למזרח הרחוק

מטיילים רבים חולמים לראות יעדים מסתוריים ומסקרנים במזרח הרחוק ונוטים למהר לתאילנד, להוציא ויזה ללאוס ולארוז לקמבודיה – יעדים פופולריים למדי, שהישראלים כבר מכירים היטב. טיולי הג'יפים בפיליפינים הם חוויה חדשה ומעניינת, שתחשוף בפניכם פינות נסתרות, נידחות, קדומות, שלא ניתן לפגוש באמצעות הרגליים או הרכבים הפרטיים. הטיול יכול להיות משולב למספר איים ולספק לכם חוויה אותנטית ואתגרית איכותית, שתתאים לכל סוגי המטיילים!

רכב שטח

כתבות נוספות
שאולי תאהבו