חופים ומלונות מומלצים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחת ההתלבטויות הגדולות לפני נסיעה לחופשה בסיני (ואולי בעצם לכל מקום בעולם) היא "לאן נוסעים?". סיני מציעה כל כך הרבה אפשרויות לינה, אירוח וחוויות שהגידול בנוסעים אליה בשנים האחרונות יצר "בעיה" של ממש – כולנו רוצים לראות את הכל, להתארח במקום הכי טוב ולחוות את סיני כמו שהיא באמת. אז יש הרבה מאוד מקומות שיכולים לענות על הפרמטרים האלה, מטאבה בצפון ועד שארם א-שייח בדרום. ואם כבר התבלבלתם מרוב טיפים והמלצות, הנה עוד כמה, ישר מהתנור כדי שתוכלו לחשוב עד קצת לפני שאתם מחליטים:

מלון בסיני

יש המון מלונות בסיני. באמת המון. קשה להתמקד בכולם וכנראה שגם אין צורך. אבל אם כבר בחרנו אחד לדבר עליו, נתפוס מונית למלון אהוב ופופולרי, קרוב יחסית לגבול ומציע אירוח מעולה. מלון מוזאיק, בטאבה הייטס, הוא אחד המלונות שאליו חוזרים התיירים הישראלים פעם אחר פעם, וכנראה שהם יודעים מה הם עושים. המלון, שהיה שייך בעבר לרשת סופיטל, מדגים הלכה למעשה מהי השקעה בפרטים הקטנים – העיצוב, החללים השונים והחדרים מטופחים ומעוצבים עד הפרט הקטן ביותר ומשרים אווירה נעימה שקשה להיפרד ממנה. מוזאיק ביץ' מחזיק בלא פחות מ-7 בריכות שחיה, פינות זולה רבות ומוצלות, ספא חדש ומפנק, מועדון לילדים ועוד המון אטרקציות כמו שיט, צלילה או ספורט ימי שניתן לארגן בקלות בסיוע של הצוות האדיב. אם כבר בחרתם לא להתרחק יתר על המידה, מוזאיק ביץ' הוא כנראה הבחירה הנכונה לכך.

חוף ים

קאמפ בסיני

הקאמפים בסיני פזורים כמעט לכל אורך רצועת החוף, מביר סוויר ועד נואיבה. כמעט בכולם תמיד תמצאו אנשים שמחפשים את השקט או את עצמם (או גם וגם) אבל לא בהרבה מקומות תמצאו את השילוב המושלם בין נוף נדיר, חוף רחב ידיים ותנאי אירוח מצוינים כמו הדיונה הגדולה. החוף הוותיק של איברהים, עומד במקומות כבר עשרות שנים ומארח מבקרים שביקרו בעבר במקום וכיום כבר חוזרים לשם עם הילדים. הדיונה הגדולה, כשמה כן היא, שוכנת על דיונת חול גדולה שמשתרעת על פני עשרות מטרים ומאפשרת מרחב ופרטיות כמעט בכל נקודה על החוף. אפשר להתארח שם בחושות פשוטות או בדירות לזוג או למשפחה, עם מרפסת לנוף הנפלא של מפרץ עקבה ולזריחות הכי יפות בחצי האי. אם קאמפ זה הסטייל המועדף עליכם, לפני שאתם קופצים הלאה בדקו אם יש מקום בדיונה הגדולה בנואיבה.

בין מלון לבין קאמפ

אם כבר דיברנו על קהלים חדשים שיורדים לסיני, אז כמובן שעם הריענון בקהלים מגיע גם ריענון בדרישות. המקומיים מודעים לכך לא פחות מאיתנו ובסיני יש מספר מקומות שמציעים אירוח בסגנון צימר – משהו בין מלון לבין קאמפ, עם חדרים ממוזגים במקום חושות אבל אווירה של קאמפ וקרבה למים השקטים של הים האדום. אחד המקומות האלה הוא adam camp בראס א-שטן. האירוח שם הוא מהטובים שתיתקלו בהם בסיני, ואפשר לישון בחדרים ברמה גבוהה, ממוזגים ועם שירותים ומקלחת נפרדים ופרטיים. אין הרבה אנשים שחזרו מ adam camp לא מרוצים, אפשר לראות את זה במקומות השונים ברשת ובכמות ההמלצות ש adam camp מקבל לעומת קאמפים אחרים בסיני.

ומה בעניין הביטחון אתם שואלים?

ובכן, אזהרת המסע לסיני קיימת כבר שנים רבות. היא לא השתנתה בעקבות גל המטיילים הגדול ולא עושה רושם שהיא הולכת להשתנות בקרוב. בסוף ביטחון אישי הוא עניין, ובכן, אישי. יש מי שיימנע מלנסוע לירושלים ויש מי שייסע לכל מקום בלי לחשוש. כדי לקבל החלטה מושכלת, כדאי פשוט לקרוא קצת ולקבל טיפים והמלצות ממי שהיו, נהנו וחזרו בשלום. החוויה משתנה כמובן מאחד לשני, אבל חכמת ההמונים היא עדיין כלי לגיטימי כדי לקבל החלטה. ואם כבר דיברתם, קראתם, התייעצתם והחלטתם – לא נותר אלא לאחל לכם נסיעה טובה!

כתבות נוספות
שאולי תאהבו