מחפשים ברכה? הכירו את אתר הברכות השלם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

לא מעט אירועי חיים שמתרגשים עלינו, דורשים מאיתנו לעצור, להושיט יד אל העט והנייר, ולרגש את הקרובים והיקרים לנו מכל ביום המיוחד שלהם. עם זאת, רבים מן האנשים בעולם לא התברכו בכישרון כתיבה, והמשימה של כתיבת מילים יפות על מנת לשמח אדם קרוב הופכת להיות מתישה עד בלתי אפשרית עבורם. מהיום – יש פיתרון פשוט.

 

מהו אתר הברכות השלם?

אתר הברכות השלם הוקם בשנת 2018 על ידי הסופר והסאטיריקן נדב כהן במטרה לסייע לאנשים להצליח ולמצוא את המילים הנכונות והמדוייקות לכל אירוע חיים. האתר מכיל מאות רבות של ברכות לאירועי חיים שונים, ומתעדכן כל העת. הברכות באתר הן לשימוש חופשי. הגולשים באתר יוכלו למצוא בו ברכות שנונות, מצחיקות, מקוריות ומרגשות להולדת תינוק, הגעה לגיל מצוות, ימי הולדת, פרישה, חתונה, לראש השנה, למורה, לגננת ועוד.

 

מילים טובות – האמצעי לחיזוק הקשר

אין דרך טובה יותר לחיזוק קשר מאשר כתיבת ברכה בהתאמה אישית. העידן המודרני מזמן לנו אירועי חיים רבים, והעומס בעבודה ובכבישים מורגש היטב. דווקא מילים טובות שנכתבות עבורנו הן הזדמנות מצוינת לבצע אתנחתא קלה משגרת היום יום, וליהנות מרגעים של תשומת לב חולפת.

מכתב

כיצד תוכלו לעשות שימוש באתר?

כניסה אל אתר הברכות השלם תאפשר לכם לנווט בין קטגוריות שונות של אירועי חיים ולבחור לעצמכם את הקטגוריה הרלוונטית עבורכם. אם, למשל, אתם מחפשים ברכה לזוג קרוב שעומד להינשא, תוכלו לפנות אל עמוד הברכות לחתונה, ואם, לעומת זאת, תירצו לעשות שימוש בברכה המיועדת ליום הולדת של אדם קרוב, תוכלו לבחור מבין ברכות ימי הולדת לחברה או לחבר, ברכות יום הולדת לאמא או לאבא, ברכות יום הולדת לסבתא או לסבא ועוד.

 

לאחר שתבחרו את הברכה המתאימה לכם, העתיקו אותה, שבצו את השם המתאים של חוגג האירוע, והעניר=קו לו ברכה בהתאמה אישית – שנכתבה על ידכם בתוך שניות 🙂

כתבות נוספות
שאולי תאהבו