הדרך המושלמת להכנת קוקטיילים בבית מבלי לצאת

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

 חשבתם להכין ערב קוקטיילים בבית? בין אם זה דייט עם הפרטנר/ית או ערב גיבוש לחבורה, הנה רשימת צ'ק ליסט שתציג לכם מה אתם חייבים, מה ישדרג את החוויה ומידע בסיסי לפני שאתם מתחילים.

 

קוקטיילים ומיקסרים- הבסיס

קוקטיילים הם למעשה מיזוג של מספר משקאות אלכוהוליים, או שילוב בין משקה אלכוהולי ומשקה קל. הבסיס לכל קוקטייל טוב, הוא שילוב של האלכוהול שבחרתם עם מיץ חמוץ ומיץ מתוק, מיצים הנקראים גם מיקסרים. לכן, הבסיס איתו תרצו להתחיל הוא שני מיקסרים שתוכלו לערבב בכל קוקטייל:

המיקסר הראשון הוא מיץ לימון, מומלץ לסחוט לימונים טריים לכלי ולאחסן או ישירות אל תוך המשקה. המיקסר השני הוא סירופ סוכר, כל שעליכם לעשות הוא לערבב סוכר עם מים רותחים ביחס של 1:1, כלומר על כל כוס סוכר נמזוג כוס מים.

 

ציוד שהוא מאסט

יש מצרכים שהם מותרות ויש מצרכים שהם חובה בתהליך הייצור של קוקטיילים טעימים. להלן רשימת 'חייב שיהיה לנו את זה בבית כדי להתחיל':

אלכוהול: אנחנו חייבים אלכוהול טוב ואיכותי כדי לקבל קוקטייל איכותי. תמיד כדאי לרכוש כמה בקבוקים שונים כדי לקבל אופציות מגוונות ולמצוא משקה מתאים לכל אורח, אבל אם אתם לא רוצים להתפרע אפשר גם לקנות רק סוג אחד. אם לאירוע מתוכננים להגיע כמה אנשים, כוונו לבקבוק אלכוהול שקוף כמו רום, טקילה, וודקה או ג'ין מכיוון שהם נוטים להשתלב עם מיקסרים שונים.

 קרח: תשקיעו בקרח איכותי מכיוון שהוא עתיד לדלל את המשקה שלכם, ככל שיהיה יותר טוב כך המשקה יהיה יותר טעים. לבסיסיים שבינינו, אפשר לקנות קרח, אבל וודאו שהוא מופרד לקוביות ולא דביק לכדי עיסה אחת גדולה. למשקיעים, הרתיחו מים ומיזגו לתוך תבניות קרח כדי להקפיא. קרח שנוצר ממים שעברו הרתחה נקי יותר ושקוף.

 כלי מדידה: כדי להצליח ולשכפל כל מתכון ולייצר קוקטיילים באיכות של מסעדה, אתם צריכים למדוד את כמויות הנוזל שאתם בוחרים לערבב. רכשו לכם סט כוסות מדידה לקוקטיילים כדי להצליח במשימה.

 מיקסרים: שכעת אנחנו מכירים ויודעים איך להכין.

 

לא מאסט אבל ישדרג לכם

שייקר: מכירים את הכלי הכסוף הזה שברמנים חסונים תמיד משקשקים איתו את המשקאות בסטייל? אז זה. אפשר למצוא שייקרים בחנויות אונליין או להיכנס לחנות בישולים ולרכוש, מדובר בכלי שישדרג את רמת הערבוב שלכם וכך גם את איכות הקוקטייל.

משקאות "תיבול": משקאות מתבלים הם משקאות אלכוהוליים, חזקים יותר או פחות, בעלי טעמים וארומות שונים. משקאות התיבול מתלווים לקוקטיילים במטרה לייצר מגוון של טעמים ייחודיים ומעניינים, למשל מרטיני, אפרול, שרטרז או קמפרי. לרוב, אלו וורמוטים, ליקרים וביטרים.

 

הבסיס להכנת קוקטיילים:

כל קוקטייל בנוי ממשקה בסיס (אלכוהול), משקה מתבל ומיץ. נסו ליצור יחסים של 50% אלכוהול: ממשקאות בסיס וממשקאות מתבלים, 30% חמיצות: מיץ לימון או מיצים חמוצים אחרים כמו תפוזים או אננס ו20% מתיקות: מי סוכר, מיצים מתוקים. לחלופין, אפשר לחפש מתכונים לקוקטיילים נפוצים בגוגל. אז עכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך ולהרשים את המשפחה והחברים עם משקאות מעולים.

קוקטיילים בבית

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו