האם שילמת מחיר הוגן עבור צלם המגנטים? כך תגלו

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

תנו לאורחים שלכם מזכרת מגניבה מהאירוע שלכם. מגנטים לצילום הם מתנות נהדרות ומהווים מזכרת נפלאה מהאירוע שלכם. אשר מאפשרים לכם לנצל את הטוב משני העולמות, בליווי שירות ייחודי של הצלם – הם מצלמים תמונה של האורחים שלכם ומדפיסים אותה מיידית על מגנט תמונה מותאם אישית.

בזכות מגנטים לאירועים מעולם לא היה קל יותר לרכז את כולם לתמונה שהיא מזכרת בלתי נשכחת. אז כמה הגיוני לשלם על שירות שכזה? במאמר הזה נגלה לכם את כל הסודות, ונעזור לכם למצוא את המחירים ההוגנים שראוי לשלם עבור שירות של צלם מגנטים.

 

המחירים ומה הם כוללים

הזמנת שירותיו של צלם מגנטים כרוכה בעלויות שמכסות מצד אחד את התשלום על העבודה של הצלם, ומצד שני את עליות המגנטים בהתאם לכמות הדרושה לכם. חלק מהצלמים מספקים שירותים נוספים. אשר כוללים : העלאת התמונות לענן, הקמת עמדות צילום מהנות ועוד.

כל אלו עלולים להשפיע על המחיר שאתם מיועדים לשלם על השירות של תמונות מגנט באירוע שלכם. המחיר הממוצע של שירותי צלמי מגנטים לאירועים, נע בין 450 ל1500 שקלים לאירוע. כאשר הממוצע עומד על כ-1000 שקלים. בנוסף לכך על המגנטים עצמם אתם יכולים לצפות להוציא 400 עד 800 שקלים.

בהתאם לכמות המגנטים ולאיכות החומר שממנו המגנטים שבחרתם. מגנטים איכותיים יותר עלולים לעלות קצת יותר, במחיר שנע בין 600- 800 שקלים, אבל שווים את ההוצאה שבסופו של דבר תאפשר לכם ולאורחים שלכם ליהנות מהתמונות לשנים רבות מבלי נזקים משמעותיים לאיכות התמונה.

צלם מגנטים

צלם מגנטים לחתונות

חלק מהספקים בתחום דורשים מחירים גובים יותר לצילום והדפסת מגנטים לאירועים מסוג חתונה. זה תוצר של אופי העבודה, אך גם הרצון של חלק מהצלמים להוציא סכומים גדולים יותר מזוגות שעומדים לפני יום חתונתם. אם נתקלתם במקרה שכזה מומלץ לשאול את הצלם לפשר ההבדל, לפעמים עלול להיות הסבר טוב להבדל במחיר.

בעקבות פעולות נוספות או ציוד נוסף שהצלם יכול להביא איתו לאירוע. המחיר של חבילה כוללת לצלם מגנטים לאירוע מסוג חתונה, אשר כולל את התשלום על עבודת הצלם ועבודת פיתוח התמונות נע בין 2000 שקלים ועד 7000 ואפילו 8000 שקלים לחתונה. כאשר מעל תשלום של 4000 שקלים, אתם צפויים לשלם על שירותים נוספים. כגון הפעלות, תפאורה, תחפושות ועוד.

 

לסיכום

צילום מגנטים לאירוע שלכם לא חייב להיות סיפור מורכב. אם אתם מעוניינים לבחור ולהשוות את העלויות של השירותים של צלמי מגנטים לאירועים, הכנו עבורכם רשימת ספקי שירות מגנטים לאירועים השוואת מחירים. שבה תוכלו לראות בעצמכם את השירותים והעלויות השונות שמספקים צלמי המגנטים הטובים והמנוסים ביותר בארץ. לבחור עבורכם את השירות שמתאים לכם ולצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר, ומבלי לקרוע את הכיס.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו