האם יש קרקסים בארץ?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ישראל ידועה בתרבות התוססת, הנופים המדהימים וההיסטוריה העשירה שלה, היא גם בית למגוון רחב של בידור, כולל הקרקס! בשנים האחרונות ענף הקרקס בישראל גדל וכיום פועלים מספר קרקסים ברחבי הארץ. אחד מהקרקסים הישראלים המוכרים ביותר הוא קרקס בראבו.

 

קצת רקע

קרקס בראבו, שנוסד בשנת 2004, הוא עסק משפחתי הממוקם בעיר אשדוד. הקרקס מנוהל על ידי משפחת אריאלי המוכשרת והמנוסה, והמופעים שלה כוללים מגוון רחב של אקטים הכוללים אקרובטיקה, ג'אגלינג, טרפז, ליצנות ועוד. ההופעות שלהם צבעוניות ותוססות, והם שואפים לספק חוויה ייחודית לקהל שלהם.

קצת רקע

מה מיוחד בקרקס בראבו?

המופעים הם לרוב אינטראקטיביים, והמבצעים עובדים קשה כדי לגרום לקהל להיות מעורב במופע.  לקרקס בראבו יש צוות של ליצנים מקצועיים שמשעשעים את הקהל עם בדיחות, טריקים ופעילויות מהנות אחרות. הקרקס מציע גם סדנאות מיוחדות שבהן הילדים יכולים ללמוד איך ללהטט ולבצע אומנויות קרקס אחרות.

מה מיוחד בקרקס בראבו

ידידותי לבעלי חיים

בניגוד לקרקסים רבים אחרים, קרקס בראבו אינו משתמש בבעלי חיים בהופעותיהם. זה מבטיח שהמופעים שלהם נטולי אכזריות ושבעלי החיים שלהם לא יהיו נתונים לשום צורה של התעללות.  בקרקס שמים דגש גם על חינוך, והם מחויבים ללמד את הציבור על חשיבות רווחת בעלי החיים ושימורם.

 

מושלם לילדים

בנוסף למופעים שלהם, קרקס בראבו מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות לבתי ספר וארגונים אחרים.  תוכניות אלו נועדו לחנך את הילדים על הקרקס ומרכיביו השונים. הקרקס מציע גם אירועים מיוחדים וסדנאות לילדים, כמו מסיבות ליצנים, סדנאות ג'אגלינג וציורי פנים.

 

לכל המשפחה

קרקס בראבו הוא דוגמה מצוינת לצמיחת תעשיית הקרקס בישראל. הקרקס הוא חלק חשוב מהתרבות הישראלית והם שואפים להעניק חוויות ייחודיות ומשעשעות לקהל בכל הגילאים. באמצעות המופעים והתכניות החינוכיות שלהם, קרקס בראבו עוזר להביא את שמחת הקרקס לאנשים ברחבי ישראל.

 

יש עוד מזה 

קרקס בראבו מעלה מופע משעשע כמו שובה לב. ממופעי אוויר מרגשים ועד פעלולים אקרובטיים נועזים, בקרקס יש משהו לכולם. המופיעים כולם עברו הכשרה קפדנית כדי להבטיח את שלומם ולהבטיח הופעה מרהיבה באמת. ואפילו ישנם מספר מופעים אשר עולים באופן קבוע – לילה מטורף במוזיאון, תעלומת היער הנסתר וקרקסון בראבו.

הקרקס גם מקיים מגוון אירועים נוספים, כמו מוזיקה חיה, מופעי ליצנים ואירועים מיוחדים לילדים.  זה מקום נהדר לקחת את כל המשפחה, וזה בטוח יהיה יום שהם לא ישכחו.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, קרקס בראבו הוא חלק חשוב מהתרבות הישראלית, ונוכחותו ממשיכה להיות מורגשת ברחבי הארץ. המחויבות של מפעילי הקרקס הזה לבידור איכותי ומסירותם לצורת האמנות הפכה אותו לאהוב על המקומיים והתיירים כאחד. זוהי דרך נהדרת לחוות את כיף ולצאת קצת מהמסגרת ומהשגרה, הילדים יעופו עליו ואין כל ספק שגם אתם תמצאו עצמכם מרותקים, מה שמבטיח כי זו בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת. תהנו! 

האם יש קרקסים בארץ?

כתבות נוספות
שאולי תאהבו