איפה אפשר להשתזף בעירום – חופי נודיסטים בארץ

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חוף נודיסטים הם חופים שהמתרחצים בו רשאים ללכת בעירום מלא או חלקי.

הרחצה בדרך כלל בחופי נודיסטים היא מעורבת, וכל אדם רשאי להתרחץ בחוף זה אם לא צוין אחרת, מכיוון שהאדמה שנמצא עליה החוף היא ציבורית.

 

מי אתם נודיסטים?

הנודיסטים מרגישים חופשים מפני לבוש ובגדים ומרגישים בנוח עם עצמם והסביבה שלהם. במילים אחרות נודיסטים אומרים לציבור ״זה אני, קבלו אותי״ ללא בגדים, ללא מסכות, בדיוק כמו אדם וחווה. הנודיסטים מסבירים שבגדים יכולים להוות סמל לסטטוס חברתי, אם לאותו אדם יש ממון או אין ממון. העירום מונע את השיפוט הזה בין בני האדם. נודיסטים אוהבים לבלות את סוף השבוע שלהם על שפת הים בחופים שלהם, על שפת בריכה, עושים קמפינג ומנהלים אורח חיים רגיל לגמרי, כמו אנשים לבושים.

 

אז איזה חופים כן ניתן להיות ערומים בהם?

חוף קליה

חוף קליה בים המלח נחשב החוף הנודיסטי הרשמי בישראל. חוף קליה הוא חלק הצפוני של החוף בים המלח ליד פארק המים ״אטרקציה״. ישנו עוד חוף במרכז הארץ, אך הוא לא מוכרז כחוף רשמי לרחצה לנודיסטים. במידה ואתם בחיפוש אחר בן או בת זוג, כנראה שחוף נודיסטים כן יכול להיות רלוונטי עבורכם אם אתם בוחרים את הבני זוג שלכם לפי המראה החיצוני. אבל אולי תתאכזבו לגלות שמרבית האנשים הנמצאים בחופי נודיסטים הם דווקא זוגות נשואים, או רווקים ורווקות מעל גיל 40. יתכן וגם תתקלו בחשפן מבוגר בן 80, אז הורידו ציפיות.

 

חוף פלמחים

אחד מהחופים שנודיסטים מחבבים בארץ הוא חוף פלמחים. החוף נראה כמו אי של שלווה טבע ושקט. החוף למעשה הוא חבוי בין תל אביב לאשדוד. לרוב חוף פלמחים אהוב במיוחד על זוגות שאוהבים רומנטיקה ולהתבודד. גם גולשים מוצאים את חוף פלמחים כחוף אטרקטיבי. בחלק הצפוני של החוף ידוע יותר כמקום שאליו מגיעים הנודיסטים.

 

חוף געש

שמועות שרצות מדווחות על נודיסטים בחוף במיוחד שעות השקיעה, ולרוב באמצע השבוע בחוף געש. גם בשעות היום תוכלו למצוא שם נודיסטים הנהנים מעירום בשמש. חוף געש נחשב חוף שקט יחסית ולא הומה אדם. נודיסטים יכולים למצוא את עצמם מבלים בחוף ולהרגיש בנוח ולא מוצגים לראווה בפני שאר אנשים המחפשים אטרקציות.

ישנם המכנים את חוף געש בכינוי חוף ערומים, ובחוף הזה ניתן להתפשט וללכת עירומים ללא שיהיה שייך בקהילה הנודיסטית, אלא רק להנות אפילו ולו פעם אחת מעירום בציבור.

 

לסיכום

כיום בארץ קשה יותר למצוא חוף המוקצה רק לקהילה הנודיסטית. זאת מכיוון שהארץ מכילה בתוכה הרבה דתיות שרובן יותר שמרניות, בעיקר בנושא העירום. ישנם לפחות שלושה חופים שתוכלו לרחוץ בהם בעירום. חוף קליה בים המלח, חוף פלמחים שנמצא בין תל אביב לאשדוד וחוף געש הנמצא בין הרצליה לנתניה.

 

אנשים בלי בגדים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו