אילו המקומות בטבע ששווה לעשות בהם חתונה ומה חובה להכין לקראת

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חתונה בטבע זה אירוע יפייפה שלא ישכח, מצד שני הארגון שלו יכול להיות מורכב, אך ברוב המקרים הוא יתגמל, והאורחים לא ישכחו אותו כל כך מהר. חתונה בטבע דורשת הרבה תכנון מקדים והיערכות נכונה של כל הגורמים המעורבים באירוע, ולכן צריך להתכונן לזה מראש כמה שיותר מוקדם, ולהבין את הבעיות והאתגרים שיכולים לצוץ ולפתור אותם בזמן.

 

איזה מקומות מומלצים לחתונה בטבע?

כמובן שהדבר הכי חשוב כשמתכננים להפיק חתונה בטבע זה המיקום עצמו. ישנם הרבה אתרים והרבה מקומות שאפשר לעשות זאת, חלקם דורשים תיאום מראש וחלקם דורשים גם תשלום על השימוש במקום, ובתשתיות שהמקום מספק. נסו למצוא מקום שמספק חלק מהדברים כמו חשמל ומים. ישנם אתרי טבע שבנויים טוב יותר לאירועים מאשר אתרי טבע אחרים, לכן כדאי למצוא אתר טבע כזה שעשו בו חתונות בעבר ושיש שם ניסיון עם הפקת אירוע בסדר גודל כזה. בהרבה אתרים אין את הציוד המתאים חתונה, ולכן תצטרכו למצוא שירות של השכרת ציוד לחתונה בטבע.

 

מה חייבים לדעת כשרוצים להפיק חתונה בטבע?

לא בכל מקום אפשר להרים אירוע חתונה סתם ככה בטבע, ויש לבדוק עם הגורמים שקשורים לאזור אם מותר להפיק שם אירוע כזה. בחלק מהמקומות תצטרכו אישור מסוים ובחלק לא. לאחר בחירת המיקום ותאריך החתונה, הדבר הכי חשוב זה לקבוע עם שאר הספקים ולראות שהמיקום עצמו נגיש להם ושיהיה להם את האפשרות לתת לכם את השירות במיקום שבחרתם. לא לכל מקומות בטבע הקייטרינג יוכל להגיע, ולכן צריך לבדוק עם כל הספקים השונים שהמיקום עצמו טוב להם. ישנם הרבה דברים לוגיסטיים שתצטרכו באירוע מהסוג הזה כמו גנרטור שיפיק חשמל לשאר הספקים, וכמובן גם מים, שירותים, וחניה.

 

איזה דברים חובה שיהיה בחתונה בטבע?

קודם כל בחתונה בחוץ השפעת המזג אוויר על משתתפי האירוע יותר משמעותית מאשר חתונה באולם, ולכן כדאי לתכנן טוב את תאריך האירוע, שלא יהיה סיכוי לגשם, מצד שני שלא יהיה חם מדי. נסו ללכת למקום האירוע בשעה שהוא מיועד להיות, ולראות את המזג אוויר במקום באותו זמן. בדרך כלל הציוד שתזמינו לאירוע יוכל לחפות על מזג אוויר חם – למשל תוכלו להזמין מאווררים או מזגן נייד שיקל על החום, או תנורים במידה ואמור להיות מזג אוויר קר. מומלץ להזמין ציוד מתאים לעונה אפילו לייתר ביטחון, וכמובן כמה ימים לפני האירוע להתעדכן בתחזית מזג האוויר, להתאים את הציוד ולהכין את האורחים.

 

סיכום

חתונה בטבע היא אירוע מיוחד אך מורכב שצריך להתכונן אליו ולהיערך בהתאם, אך עם ההיערכות הנכונה ועם הציוד הנכון – חתונה בטבע תהיה אירוע מיוחד שלא הרבה אנשים עושים, אירוע שישאיר רושם טוב על האורחים ועל בעלי השמחה.

חופה

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו