איך תשיגו תקציב גבוה לבת המצווה של הילדה שלכם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מזל טוב הבת שלכם בת 12 ואתם רוצים לחגוג לה בת מצווה חגיגית עם כל הפיצ'רים הקיימים- צלם, דיג'יי, בר פתוח וקייטרינג ברמה גבוהה. לצערכם התקציב שלכם לא כזה גבוה מלכתחילה אבל אתם כן רוצים להפוך את היום הזה ליום המאושר בחייה של בת ה12 שלכם. אבל השאלה האמיתית היא איך תשיגו תקציב גבוה לבת המצווה של הילדה שלכם?

תקציב גבוהה במציאות של היום הוא לא קל להשגה, אתם צריכים לחסוך לא מעט זמן בשביל לייצר את כל מה שאתם רוצים עבור הבת מצווה ולפעמים זה יכול להוביל להחלטות קשות של וויתורים בין אם זה על האירוע עצמו ובין אם זה ויתורים על חופשות שרציתם לצאת אליהם או מסעדות שרציתם לאכול בהם.

מה אם נאמר לכם שיש דרך אחרת להשיג תקציב גבוה לבת המצווה של הילדה שלכם?

כן, זה לא איזה נסיון שיווקי של תרמית פרמידה אלא רצון אמיתי של משרד האוצר לשתף אתכם, אזרחי מדינת ישראל באופציה נוספת, פחות מוכרת "להרוויח" או יותר נכון לקבל כסף מטעם המדינה.

הרצון הזה נקרא הר הכסף.

תוכנית הר הכסף הינה תוכנית ממשלתית שנועדה לשחרר את הכספים האבודים שהצטברו לאורך השנים בקופות המדינה ששייכים לאזרחיה. עם מעל 400 אלף חשבונות פתוחים ובנוסף מעל 60 אלף מתוכם חשבונות של נפטרים אנו רוצים בהר הכסף להגיע לכל אחד ואחד שייתכן ומגיע לו כסף.

אתם בטח שואלים את עצמכם, איך אפשר לאבד כסף? או לא לדעת על קיומו?

אז המציאות עולה על פני כל דמיון אפשרי, וכן אפשר לאבד כסף. לרוב הכסף "שנאבד", נאבד בעקבות ירושה של נפטר שלא נמצאו היורשים, או אפילו מעבר בין סוכני ביטוח על חשבונות הפנסיה שלכם וכו'.

 

מה השירות שהר הכסף מעניק?

השירות שהר הכסף מעניק הוא שירות עם יחס אישי ומקצועי עבור כל אחד שמעוניין לבצע את הבדיקה החינמית שמגיעה לו. בנוסף מגיע לכם דוח עיקרי שמפרט על מצבי הביטוחי בריאות שלכם, הפנסיה שלכם ואם יש לכם משכנתאות כאלה ואחרות גם פירוט מורחב על ביטוחי המשכנתא שלכם.

יכול להיות שאין לכם שום כסף אבוד, אבל אנו בהחלט ממליצים לכם לבדוק אם זה אכן המצב. הטרחה היחידה שלכם היא לפנות אלינו בכתובת https://silver-mountain.co.il להכניס את הפרטים שלכם ולבדוק האם מגיע לכם כסף אבוד. אנו מבטיחים לכם שנחזור אליכם בהקדם האפשרי עם הרצון לאתר לכם את כל הכספים האבודים שאולי אי פעם איבדתם.

בנוסף, אין לכם מה להפסיד ואולי ככה תמצאו את התקציב הגבוה בשביל שתוכלו להפוך את הבת השתיים עשרה שלכם למאושרת מאוד עם בת מצווה מושקעת ויפה.

מסיבה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו