איך מתכננים בת מצווה בוילה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הורים, אין אירוע יותר מרגש מאשר אירוע בת המצווה של הבת שלכם. נכון שכל יום הולדת יש רק פעם בשנה אבל הגיל 12 הוא בהחלט מעמד מיוחד. כל ילדה בארץ, יודעת כבר מגיל 10 איך תיראה מסיבת בת המצווה שלה, מה היא תלבש, את מי היא תזמין, איזו תסרוקת היא תעשה, איזה אוכל יהיה, אילו שירים יהיו ובקיצור, יש לה כבר תכנון מושלם בראש. כדי להגשים את החלום של הילדה שלכם, אתם לא צריכים להשתגע או לצאת מגדרכם כדי למצוא את המקום והמיקום המושלם.

 

התכנון שלה מול התכנון שלכם והאיזון בין שינהם

כשמתכננים מסיבה עם קהל מוזמנים שמכיל משפחה וחברים, עלינו להיות מדויקים ככל האפשר הן מבחינת כמות האנשים, הן מבחינת סידורי ישיבה נכונים, מוסיקה ועוד ועוד… הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא למצוא מקום שיכיל את חלומה של הילדה ואת המציאות של ההורים, כלומר ניתן להגשים את רוב חלומותיה בסכומים נוחים ואפשריים להשגה.

בנוסף חשוב לזכור שמדובר בבת מצווה, מה שאומר שהמיקום של המסיבה חייב להיות נוח גם לילדים הצעירים שיגיעו ולא לכולם יש הורים שיכולים להסיע ולכן יש צורך בהסעות. בוילה מלדיביים דאגו ל -הכל! לעיצוב, לתכנון, לאכול, למוסיקה ולמעשה למכלול הדברים החשובים במסיבה שלכם.

בת מצווה בוילה

בין עצים וגבעות שוכנת לה וילה מדהימה

הוילה ממוקמת באזור מרכז הארץ, עם דרכי גישה נוחות מכיוון תל אביב, ירושלים ועוד. הוילה מאובזרת, נקיה ומושלמת לקיום מסיבה קטנה או גדולה לפי בקשתכם. בוילה קיימת בריכה גדולה ומהממת למסיבות קיץ מושלמות! בשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר בני נוער שחוגגים בת מצווה או בר מצווה, רוצים לחגוג את המסיבה שלהם במקום לא מחייב ורשמי כמו אולם אירועים או גן אירועים גדולים, אלא יותר במקום אינטימי ונעים.

חשוב לציין שבמסיבות כאלה שפערי הגילאים בין קהל המוזמנים של הילדים לבין קהל המוזמנים של המשפחה, הוא גדול בהחלט ולכן חייבים לתת מקום וביטוי לכולם וכדי לעשות כן, עלינו למצוא את האיזון המושלם באמצעות מקום שיודע לעשות את ההפרדה הזאת אך יחד עם זה לא לתת תחושת ניקור בין האורחים.

 

לסיכום

הניסיון עושה את ההבדל

כמו בכל דבר בחיים – "אין חכם כבעל ניסיון" אשר יודע כיצד לתמרן גם בזמנים מאתגרים. אז אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים כנסו לאתר של וילה מלדיביים ותתרשמו מגלריית התמונות המרשימה בהחלט ותקבעו לכם סיור בקרוב https://villa-maldives.net. שימו לב שעד היום, כל בני הנוער שהגיעו למקום לא היססו לשנייה וקבעו שכאן, בוילה, הם רוצים לחגוג את המסיבה שלהם.

כמו הילדים, גם ההורים שהתרשמו מהנוף, מהניקיון, מהגישה הנוחה והכי חשוב מכל מה שבוילה מציעה כחבילה, הבינו שהרבה יותר נכון לערוך את המסיבה החשובה של הילדים המקום כל כך יפה!

בת מצווה בוילה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו