איך לשמור על בלון בצורה לכמה שיותר זמן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחד הנושאים המסקרנים בתחום של עיצוב בלונים הוא כמובן איך לשמור על הבלון לכמה שיותר זמן. במאמר זה נציג מספר שיטות אשר מאפשרות לשמור על הבלון להרבה זמן, לעיתים אפילו יותר מחודש. כל הפרטים – במאמר הבא.

איך לשמור על הבלון לכמה שיותר זמן? הגיע הזמן להכיר את סודות המומחים

ענף עיצוב הבלונים לאירועים נחשב לאחד הענפים הצומחים בענף האירועים, וזאת לאור עיצובים חדשנים אשר מאפשרים לשדרג את המרחב של האירוע ובכך להעניק לו נופך יוקרתי כמו גם ממותג. בלונים מעוצבים ניתן להזמין בעבור כל סוג של אירוע: עיצוב בלונים ליום הולדת, עיצוב בלונים להצעת נישואין, עיצוב בלונים לחתונה ועוד. עם זאת, אחד הנושאים אשר מטרידים יותר מכל הוא כמובן נושא העמידות של הבלונים. למעשה, ע"פ המומחים של חברת  eballoonאשר מתמחה בעיצוב בלונים לאירועים, מדובר באופרציה שלמה אשר נועדה להבטיח כי הבלונים יהיו עמידים, בעיקר בתנאי חוץ. אחד מסודות המקצוע הוא תלייה של הבלונים במיקום גבוה ככל האפשר, וזאת בשל העובדה כי כל נגיעה בבלון יוצרת למעשה עיוות אשר משפיע על לחץ האוויר. טכניקה נוספת לצורך עמידות הבלונים היא באמצעות רכישה של בלונים בנפח של 350/360, וזאת בשל העובדה כי יכולת ההתכווצות של בלונים גדולים היא משמעותית יותר טובה מאשר בלונים קטנים, ולכן ההמלצה הגורפת היא להשתמש בבלונים גדולים ככל האפשר. בנוסף, מזג האוויר משפיע באופן ניכר על איכות הבלונים והעמידות, ולכן מומלץ למקם את הבלונים בחלל ממוזג, וזאת משום שהקור מאפשר לשמור על עמידות הבלון לאורך זמן. יתרה מכך, בסוף האירוע ניתן לחלק את הבלונים לאורחים ולהמליץ להם להכניס את הבלון ביחד עם שקית לתוך המקפיא, ובכך להרוויח עוד מספר ימים ולעיתים עד חודש עם בלון עמיד ואיכותי. מסעדות בתל אביב נוקטות בטכניקות ייחודיות אשר כוללות בין היתר עטיפה של הבלונים בתוך שקית, וזאת בכדי להימנע מחדירה של לחות, ולכן לרוב תוכלו לרוב כי מעצב הבלונים אשר מגיע לאירוע שלכם יגיע עם בלונים ארוזים בתוך שקיות, עד ליצירת העיצוב.

בלון

הזמנת בלונים מעוצבים ועמידים במיוחד – הכירו את חברת eballoon

חברת eballoon הינה חברה מובילה בתחומה אשר מספקת שירות מקצועי של עיצוב בלונים לאירועים. החברה, אשר חרטה על דגלה לספק את השירות הטוב ביותר בעבור כל לקוח משתמשת בציוד מתקדם וכן בבלונים ייחודים אשר נחשבים לעמידים מאוד, כמו גם עברו מבחני עמידות ובקרה מחמירים. אם אתם עתידים להפיק אירוע ומתלבטים לגבי העיצוב הטוב והעמיד ביותר, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי החברה באמצעות חיוג למספר 054-3053989 לצורך תיאום פגישת ייעוץ וכן קבלת הצעת מחיר, לצורך עיצוב האירוע שלכם באמצעות בלונים מעוצבים ויוקרתיים במיוחד.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו