איך להקים קבוצת ווטסאפ ?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

רוצים להקים קבוצת ווטאספ ולהפוך אותה לקבוצה מעולה, לשתף אנשים, להעביר מסרים ומידע חשוב על התנהלות נכונה כמו לשלוח הודעות חשובות על העבודה, או אפילו קבוצות ווטאספ הפכו להיות דרך ללמידה שהרבה מאוד תלמידים בוחרים להשתמש בדרך זאת של העברת מסרים מיידים בכדי לענות על שאלות ועל שיתוף של למידה בקבוצה.

 

סיבות נוספות בגללן מקימים קבוצת ווטאסאפ :

היום שימוש בקבוצות ווטסאפ הפך להיות כלי עזר מאוד שימושי גם לעסקים, לצרוך עבודה קבועה, ישנן חברות המעסיקות טכנאים שיוצאים לשטח, כמו למשל טכנאי מחשבים של לקוח גדול, באמצעות הקמת קבוצות וואטסאפ אפשר להעביר קריאת לאותם טכנאים, לעקוב אחר הטיפול בכל תקלה בנוסף להעביר גם תמונות וסרטונים ואת המידע הדרוש, לרבות שיתוף מיקום לאן עליו להגיע בכתובת מדויקת.

 

שלבי הקמת קבוצת ווטאסאפ :

פתיחת קבוצה בווטאספ היא פעולה מאוד פשוטה, מכיוון ומדובר על אחת האפליקציות הנוחות ביותר לשימוש, בקלות אפשר לעשות את הפעולה בתוך דקות ספורות.

 

שלב ראשון :

יש להגיע למסך הראשי של האפליקציה, מה שמכונה מסך ההוצאות, או אחרים מכנים אותו מסך שיחות (מסך צ'אט) בכל מקרה זהו המסך הראשון שעולה ברגע שאתם נכנסים לתוך האפליקציה.

 

שלב שני :

אחרי שהגעתם למסך בצד שמאל (או בצד ימין, תלוי בשפה בה אתם עובדים עם האפליקציה) יופיעו לכם שלוש נקודות לאורך, יש ללחוץ עליהם ואז יפתח לכם מסך.

 

שלב שלישי :

בשלב זה אחרי שהחלון שנפתח יש לכם שם אפשרות שנקראת "הוספת קבוצה חדשה" זאת האפשרות שלכם ליצור קבוצה חדשה באפליקציית המסרים המיידית.

 

שלב רביעי :

אחרי שהתחלתם לפתוח את הקבוצה, צריכים להוסיף אנשי קשר לקבוצה, יש לעבור על רשימת אנשי הקשר שלכם אותם תרצו להוסיף לקבוצה, ואז הקבוצה תיווצר, אחרי שתסיימו להוסיף את הקשר, נכון לכתיבת שורות אלו, מקסימום המשתתפים בקבוצה מוגבל עד 256 אנשים, אבל יכול להיות שיגיעו ימים של שיפור והקבוצות יוכלו להכיל כמות יותר גדולה של משתתפים.

 

שלב חמישי :

שם ותמונה לקבוצה, בשלב הזה אתם צריכים לתת שם לקבוצה, או לפי שם העסק או שם של קבוצת הכדורגל (אם מדובר על קבוצה שנועדה להיות עבור חברי קבוצה), בנוסף קיימת האפשרות להוסיף תמונה, מהמאגר של התמונות שיש לכם בנייד.

 

שלב שישי :

זהו השלב האחרון, כאן כבר סיימתם את הקמת הקבוצה וכל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט להתחיל להעביר את המסרים אותם אתם רוצים לשתף את חברי הקבוצה.

 

להקים זה לא מספיק : 

הקמת קבוצת ווטסאפ זה לא מספיק, אתם צריכים לתחזק את הקבוצה, לדאוג להעלות מסרים חיוניים שיכולים לתת ערך מוסף למשתתפים, מעבר למסרים פשוטים ושטחיים של חתולים חמודים, ככל שהתוכן בקבוצה יהיה יותר איכותי וטוב, ככה יהיה יותר ביקוש להצטרף להיות חלק מהקבוצה, תחזוקה נכונה ושוטפת יכולה להביא לכם תוצאות באיכות הקבוצה.

איש משתמש בטלפון

כתבות נוספות
שאולי תאהבו