איך לבחור שמלת כלה לחתונה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

זהו, הוא ביקש את ידך ואולי אפילו את האישור מאבא שלך? מזל טוב, הגיע הזמן לבחור שמלת כלה שלא רק תגרום לך להיראות ולהרגיש כמו המלאך שאת, אלא גם תוביל אותך לחופה בשיא הנינוחות והנוחות. בואי נדבר על היום המאושר בחייך, שעתיד לבוא ממש בקרוב, יום החתונה שלך:

זהו, נגמרו ימי הרווקות המהוללים, הגיע הזמן להתמסד עם בחיר ליבך ולהתחיל את החיים האמיתיים. כן, אלו עם המשכנתא וההקפצות של הילדים לגן, לחוגים ולחברים. בעוד שעבור חלק מהאנשים (בעיקר גברים) זה יישמע כמו משהו מאיים ומפחיד, עבורך זהו היום הראשון של שארית חייך המאושרים. ואת צריכה לבחור שמלת כלה, אז ככה תעשי את זה ועל הדברים הבאים תתני את הדגשים:

 

שמלות כלה וכל מה שצריך לדעת עליהן ועל הבחירה בהן

רגע לפני שאת מבקרת באתר SAVE A DATE וסוגרת על אולם אירועים, בואי נדבר לרגע על שמלת הכלה שלך. כבר בחרת אותה? אם עדיין לא, בואי נעזור לך בזה עד כמה שאנחנו יכולים ובעזרת כמה טיפים טובים. שימי לב לטיפ הראשון שאנחנו שמחים להעניק לך – בחירת השמלה שלך צריכה להיערך מראש, למעשה, לפחות 3-4 חודשים לפני החתונה.

פרק הזמן הארוך הזה (שתראי כי הוא קצר למדי בפועל), יאפשר לכם מספיק מרחב בכדי לבצע כל מיני מדידות, אבל חשוב מכך גם תיקונים.

 

בחירת שמלת כלה לפני החתונה

שימי לב, את חייבת לזכור שיש גם מקרים מסוימים בהם שמלת הכלה שלך תחזור מתיקון, אך היא עדיין לא תספק אותך, או שמא התיקון לא יספק אותך דיה. אם כך, תני לעצמך מרווח של בערך 4 חודשים למדידות ותיקונים של השמלה.

בשלב השני של בחירת שמלת הכלה שלך, אנחנו מעודדים אותך להתרשם ממגוון סגנונות שקיימים באינטרנט. שימי לב, מומלץ גם להתבונן בתיקי עבודות של צלמים ואנשי מקצוע אחרים בתחום החתונות והאירועים. ככה, תוכלי לבחון סוגים שונים של סגנונות שמלת כלה ולראות מה מתאים לך ומה פחות.

 

שמלת כלה נוחה – יש כזה דבר!

אולי הכי חשוב, אנחנו רוצים לדבר איתך על נוחות ונינוחות. אמרו לך פעם שאת הכי יפה כשאת טבעית? לא טעו. אבל שימי לב, כשאומרים טבעית, לא מתכוונים בהכרח לבחורה ללא איפור וללא מייק אפ. למעשה, מתכוונים לשפת הגוף של הכלה.

כשאת הולכת טבעי ובצורה נוחה, אנשים מבחינים בכך מיד ומתרשמים ממך הרבה יותר. ובסופו של דבר, את רוצה להרשים את כל האורחים ביום חתונתך המאושר. אם את צריכה טיפים נוספים, כדאי להסתייע בפורטלים שונים אשר פזורים באינטרנט, שמאגדים בתוכם הרבה מידע שימושי למתחתנות המתרגשות. פורטל SAVE A DATE הוא מסוג הפורטלים האלו, שבעזרתו תוכלי להפוך את יום חתונתך למאושר בחייך, אבל גם המדויק בחייך! קבלי בדיוק את מה שאת צריכה ולא פחות מכך, בהצלחה!

 

כלה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו