איך בוחרים איש מקצוע לצילום סטילס ווידאו לחינה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חינה הוא טקס חגיגי ואותנטי והוא נעשה על פי מנהגי העדה של המשפחות. ארגון החינה כולל הכנות מורכבות כמו הכנת המקום מבחינת תפאורה, הכנת התלבשות והמתנות ובחירת איש מקצוע לצלם בחינה. במרבית החינות יש צורך הן בצלם סטילס והן בצלם וידיאו, על מנת לתעד וללכוד כראוי את האירוע החגיגי על כל שלביו. אז איך בוחרים צלם לאירוע חינה במאמר שלפניכם.

 

המלצות עבר וביקורת גולשים

כיום כבעבר אין תחליף להמלצות. כשמדובר על אנשי מקצוע בתחום הצילום הדבר נכון שבעתיים. כאשר אתם יכולים לקבל המלצות על צלם חינה מחברם ובני משפחה זה נהדר ובכל מקרה ניתן למצוא כיום ברשת המון מידע לגבי צלמי ווידאו וסטילס. חשוב לשים לב, הן ליכולת צילום והן ליכולת עריכה של הצלם ואיכות התוצרים. עוד על צלם וידאו ותמונות לחינה ראו כאן.

 

תיק עבודות וסגנון צילום

גם לאחר שקיבלתם המלצות חשוב שתסתכלו על תיק העבודות של צלם החינות ותראו שאתם מתחברים לסגנון הצילום שלו. צילום מקצועי מתחיל בסגנון מוגדר שמנחה את הקו הצילומי ונגמר בתמהיל סגנונות ייחודי שמתאים לאירוע הספציפי שלכם ורק שלכם. חשוב להסתכל על עבודות קודמות של הצלם מחינות אחרות כדי לוודא שהסגנון שלו מתאים לכם.

 

כימיה ותקשורת

לאחר שקיבלתם המלצות, בחנתם את תיק העבודות ואהבתם את הסגנון ניתן להתקדם לקראת סגירה.  חשוב שתהיה לכם  כימיה טובה עם איש הסטילס ואיש הווידיאו, על מנת שהם ישתלבו בחינה שלכם באופן טבעי ויוכלו לצלם טוב את החינה שלכם. חשוב שתראו שיש בינכם תקשורת טובה שתאפשר את שיתוף הפעולה של כולם לאורך החינה ותביא לתוצאה מקסימלית.

 

חוזה עם הצלם

במידה והחלטתם להתקדם עם צוות מקצועי לצילום בחינה שלכם חשוב לסגור את כלל ההסכמות בחוזה ברור. כל מה שסגרתם בעל פה עם צוות הצילום חייב להופיע גם בחוזה. הדבר נוגע לכמות הצלמים שיגיעו לחינה, לכמות האלבומים ומספר התמונות שתקבלו בסוף, מסגרת הזמן שבה הצוות מתחייב לשלוח את החומרים ואופן חלוקת התשלום לפני האירוע ולאחריו.

חשוב מאוד לציין בחוזה את מועדי האספקה של הווידיאו והתמונות ולציין כמה זמן מעת בחירת התמונות על ידי הזוג או המשפחה האלבומים יהיו מוכנים. בנוגע לווידיאו החוזה צריך לפרט מה יהיה אורך הסרט ומספר התיקונים שנכללים במחיר הבסיס.

 

סיכום בחירת צלם חינה

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בנושא של בחירת צלם סטילס ווידיאו לאירוע חינה. כפי שציינו, חשוב לקבל המלצות עבר בין אם זה ממכרים וחברים או דרך הרשת. בנוסף יש לבחון את תיק העבודות ולראות מאירועי חינות בעבר שסגנון הצילום מתאים לכם. עוד ציינו את הנושא של כימיה ותקשורת טובה עם אנשי הצילום לקראת החתימה על חוזה ברור ומפורט.

צילום

כתבות נוספות
שאולי תאהבו