איטליה – חופשה שהיא עולם ומלואו

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ארץ המגף השוכנת בחלקו הצפוני של הים התיכון היא עולם ומלואו שלא כדאי לפספס. באיטליה תוכלו ליהנות מסקי אך גם לשבת בבגד ים על שפת החוף, תאכלו לאכול מהמגוון הרחב שיש למטבח האיטלקי להציע וגם לשתות את מיטב היינות, תוכלו ללמוד על היסטוריה עתיקה ומפוארת תחת הרי געש פעילים, תוכלו ללמוד איך להתלבש הכי בסטייל וגם להנות מהפשטות הכפרית, לבקר במדינה הקטנה בעולם וללמוד על הדת, איטליה היא ארץ שיש בה הכל מהכל קונטרדיקציות והרמוניות יחדיו.

חלקה הצפוני של איטליה הוא אזור של רכסי הרים (כמו האפנינים, הדולומיטים והאלפים), בקעות ורמות (כמו רמת הטוסקנה ועמק הפו), ואגמים רבים (כמו אגם קומו ואגם לוגמו). שאר איטליה היא מאוד ים תיכונית, עם מזג אוויר נוח, שטחים חקלאיים רבים, חופים, הרי געש ועוד. לאיטליה יש מספר איים כשהגדולים ביניהם – סיציליה וסרדיניה הפכו לאתרי תיירות אהובים מאוד.

 

תרבות והיסטוריה באיטליה

התרבות האיטלקית מושפעת מהיסטוריה ארוכת שנים של אימפריה, התחדשות, יצירה ודת, וניתן להרגיש היטב בכל איטליה את ההשפעות של כל אחד מהדברים. בארץ עם היסטוריה כה עשירה לאן שלא תבחרו ללכת ומה שלא תבחרו לעשות תמיד תאכלו למצוא סיפורים מרתקים וחוויות בלתי נשכחות.

איטליה מחולקת לחבלי ארץ אשר לכל אחד מהם ייחוד משלו באופי המקומי של האנשים, בדקויות הבישול, בהיסטוריה, בתרבות, כך שתוכלו לחוות חוויה מאוד ססגונית בארץ אחת רק במעבר מחבל ארץ אחד לאחר.

היופי בארץ כה מגוונת היא שהיא מתאימה לכל סוגי המטיילים. אם אתם מטיילי סולו עם תרמיל על הגב תוכלו למצוא באיטליה טבע רב, אפשרויות קמפינג רבות, טרקים ומקומיים בלתי נשכחים. אם אתם מטיילים לירח דבש תוכלו להנות מהאווירה הרומנטית, האוכל הטעים וכוס יין לקינוח. גם למשפחות איטליה מתאימה עם אטרקציות רבות היכולות להתאים למבוגרים וילדים כאחד והרגשת ביטחון גם לילדים. בין אם אתם סתם נוסעים לסוף שבוע לנקות את הראש, או לכמה חודשים לחקור את הארץ לעומקה איטליה לא תאכזב ותמיד תוכלו למצוא בה הרפתקאות שונות שלא צפיתם.

 

איטליה – קצת כמו ישראל אבל אחרת

מזג האוויר הים תיכוני עושה את איטליה נוחה לטיול ברוב השנה. לחובבי השלג אזור ההרים הצפוני מזמין מאוד בחודשי החורף. בעונות המעבר והקיץ מזג האוויר של איטליה דומה לישראל, אם כי טיפה יותר קריר (מה שיכול להיות מאוד חיובי בקיץ).

האיטלקים הם עם חם, מאוד דומים לנו הישראלים. רובם אמנם לא כל כך מדברים אנגלית (למרות שרוב הדורות הצעירים כבר דוברים אנגלית די טוב), אך לרוב הם חייכנים ונחמדים וינסו לעזור בכל מצב.

איטליה מרושתת בתחבורה ציבורית נהדרת (במיוחד בערים), ופשוט מאוד למצוא את דרככם. פשוט מאוד גם לשכור אוטו ולהגיע למקומות היותר נידחים.

מקומות כמו הקולוסאום, מגדל פיזה, המרפסת של רומיאו ויוליה, הר וזוב, הקפלה הסיסטנית, ארכיפלג לה מדלנה, מונט בלאנק וגונדולות בין איי ונציה הם רק חלק קטן מאוד ממה שיש לאיטליה להציע, ותזכרו שעד שלא אכלתם פיצה באיטליה לא באמת אכלתם פיצה.

 

נהר

כתבות נוספות
שאולי תאהבו