אומן חושים ליום הולדת

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מסיבות ימי ההולדת הולכות ונעשות אירועים משמעותיים יותר ויותר בחיינו, ורמת האירועים והמסיבות עולות בהתאם. הורים רבים מחפשים הפעלה אשר תמלא את המסיבה של ילדיהם בתוכן, ואף מבוגרים מחפשים דרכים להפוך את אירוע יום ההולדת שלהם למלהיב ומרגש, ולהפוך את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת. אומן חושים הינה אופציה מצוינת, ובמאמר זה נרחיב על כך.

 

מה זה אומן חושים?

נתחיל מההתחלה: אומן חושים הינו אדם אשר מבצע תרגילים בתחום המנטלי הכרתי. בניגוד לקוסם אשר מבצע את קסמיו על חפצים ממשיים כמו כובע, שעון, מטפחת, וכדו', אומן החושים מתמקד בתחום המנטלי ומבצע תרגילים כגון קריאת מחשבות, טלפתיה, השפעה על מוחו של אדם אחר וכדו'.

כמובן שאומן החושים אינו אדם בעל כוחות קסם אמיתיים, אלא הוא מנצל הטיות טבעיות הטבועות בנו, בנוסף להישענות על רמזים דקיקים ופרטים קטנים אצל המשתתפים בתרגיליו. לכתבה באתר מקור ראשון על אמן חושים לחצו כאן.

 

איך אדם נעשה אומן חושים

בכדי להיות אומן החושים יש צורך בחדות טבעית לפרטים קטנים, ויכולת לעמוד בפני קהל ברמה גבוהה. אומן החושים מקיים ממשק רב עם הקהל ונדרש להיות בעל יחסי אנוש מצוינים. על גבי תכונות אלו נדרש אומן החושים ללמוד תרגילים רבים ומגוונים במגוון תחומים, ולהתאמן רבות עד להגעה לשלמות בביצוע מהלכיו. חשוב להבין כי האימון עשוי להיות ארוך ומייגע, ודרושות שנים רבות של תרגול ואימון, לפני שמגיעים לרמה מקצועית.

 

האם אומן חושים מתאים למסיבת יום הולדת?

אומן חושים מקצועי מחזיק תחת ידו מגוון רחב של תרגילים והופעות, ועליו לדעת להתאים את עצמו בצורה מדויקת לכל אירוע ולכל מסיבה. אומן החושים נדרש לקרוא את סביבתו במהירות ובדייקנות ולהתאים את עצמו בצורה מיטבית לסיטואציה. הופעתו של אומן החושים יוצרת אווירה מהנה ומרגשת לקהל מגוון ולכל הגילאים, ולכן אנשים רבים בוחרים להזמין הפעלה זו למסיבת יום ההולדת.

 

איך נראית הופעה של אומן חושים?

כפי שציינו, אומן החושים מחזיק במגוון כלים ותרגילים רבים שונים ומשונים, כך שכל הופעה הינה ייחודית. בנוסף, לכל אומן יש את הסגנון שלו ואת התרגילים המייחדים אותו מעמיתיו למקצוע. באופן כללי בהופעת אומן חושים ניתן למצוא תרגילים כמו כיפוף מתכות בכוח המחשבה, קריאת מחשבות של אנשים מהקהל, יכולת השפעה על זכרונם של משתתפים, חיזוי עתידות, תקשורת טלפתית ועוד ועוד.

 

כמה עולה להביא אומן חושים ליום הולדת

מחירו של אומן החושים תלוי במשתנים רבים וביניהם:

  • רמתו של האומן וניסיונו.
  • מספר המשתתפים.
  • אורך המופע.
  • מועד המופע (סופ"שים ומועדים מיוחדים עולים יותר).
  • היקף השירות הניתן (הגברה, עזרים וכדו').
  • מיקום ההופעה.

לאור ריבוי המשתנים הללו קשה לקבוע מחיר מסוים, ורצוי לבדוק אצל כל אומן על פי הדרישה הספציפית שלכם.

 

מה עומד מאחורי המחיר של אומן החושים?

אומן החושים מציג את הופעתו במשך זמן קצר יחסית, אולם יש לזכור כי מאחורי ההופעה עומדות שעות אימון ותרגול אינסופיות. בנוסף, אומן החושים חייב ללמוד ולהתחדש באופן תמידי, כדי להישאר בקדמת המקצוע. לימוד טכניקות חדשות ורכישת אביזרים חדשים מחייבים את אומן החושים להשתדרג באופן תדיר, וללמוד בכל עת דברים חדשים.

זריזות ידיים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו