איזה אוכל מומלץ להגיש ביום הולדת 50

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחרי שכל השנים עבדתם קשה כדי לחסוך כסף, הקמתם משפחה לתפארת ובניתם בית – הגיע הגיל שבו אפשר להתחיל להסתכל על השלב הבא. פנסיה, טיולים וחופשות הם רק המעט שאפשר לעשות, וכל הטוב הזה הולך וקרב אליכם בצעדי ענק עם הגיעכם לגיל 50. אתם בוודאי רוצים לחגוג בגדול כמו שמגיע לכם, אז במאמר הקרוב נבין איזה אוכל מומלץ להגיש ביום הולדת 50. קדימה, בואו נתחיל!

 

מה שונה בין יום הולדת 50 לימי הולדת אחרים?

יום הולדת 50 נחגג אצל אנשים רבים באופן מיוחד מהסיבה הפשוטה שהוא יום הולדת שמציין משהו. אם עד עכשיו עבדתם ועמלתם קשה, הרי שעם גיל 50 מגיעות הטבות ששמורות רק לו – מתחילים לפנטז על נכדים, על מנוחה, מתכננים את הפנסיה ובקיצור חוזרים לחגוג את החיים.

יום הולדת 50 הוא לגמרי סיבה למסיבה, ואם כבר עושים את זה – כדאי לעשות את זה כמו שצריך. אז יכול להיות שקבעתם ללכת למסעדה עם כל המשפחה והחברים ובזאת סגרתם את הפינה, אבל אם בחרתם לארח בעצמכם בואו נראה איזה אוכל מומלץ להגיש ביום הולדת 50.

 

איזה אוכל מומלץ להגיש ביום הולדת 50

אנחנו מתקשים להאמין שאתם רוצים לחגוג עם בורקסים, פלטת ירקות וביצים קשות, היות ובאמת מדובר כאן על אירוע שהוא יותר גדול מזה. קונספט אחד שיכול להיות מעולה להגיש ביום הולדת 50 הוא סגנון חלבי. פשטידות, קישים, מאפים, גבינות מעולות למריחה וגבינות קשות, מיצים מיוחדים, יינות בוקר מתוקים ובקיצור – בראנץ' מהחלומות. לקינוח תוכלו להכין קינוחים מעולים בכלים אישיים, כך שכל אורח יוכל להנות מכמה סוגי קינוח, וגם מגש פירות מפנק עם פירות העונה, והנה לכם חגיגת יום הולדת 50 ברמה סופר גבוהה שאין אחד שלא יהנה ממנה.

 

בשרים – למשקיענים ולקרניבורים

ארוחה בשרית היא תמיד ארוחה מכובדת ומפוארת, במיוחד כשמתלבטים על איזה אוכל מומלץ להגיש ביום הולדת 50. בין אם על גריל גז או באמצעות מעשנות בשר, תוכלו להוציא סטייקים, קבבים, שיפודי עוף, פרגיות, לבבות, נקניקיות מעולות ועוד שאין אורח אחד שלא יתלהב מהם. לצד הבשרים תוכלו להכין תוספות מהממות כמו תפוח אדמה אפוי מתובל ברוזמרין, חציל קלוי עם טחינה טובה וכמובן כמה סלטים כמו חומוס, מטבוחה ועוד.

 

דגים – חגיגת יום הולדת עם ליקוקי אצבעות

חגיגת יום הולדת עם ארוחת דגים יכולה להיות נהדרת במיוחד. בין אם במסעדה ובין אם בהכנה ביתית, דגים יכולים להפוך את החגיגה שלכם ליוקרתית. מנות של סלמון לצד פירה תפוחי אדמה, דג לברק עם ניוקי ברוטב חמאה או דניס על האש יכולים להפוך כל אורח לשמח ושבע, ותאמינו לנו – את יום ההולדת הזאת אף אחד כבר לא ישכח. מאחלים לכם המון מזל טוב!

צלחת אוכל

כתבות נוספות
שאולי תאהבו