הטכנולוגיות החדשות ביפן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אין ספק שאחת מהמדינות המובילות ביותר בעולם תחום הטכנולוגיה זו יפן, שכן מדובר על מקום מודרני במיוחד. ביפן ישנה תרבות של עשייה ויצירה בתחום הטכנולוגיה מזה שנים וזה בא לידי ביטוי בתחומים שונים. ראשית, עובדה היא שלא מעט טלפונים סלולאריים חכמים ביותר מגיעים הישר מיפן, ושנית, יש מגוון רחב של יצירות בתחום המציאות הווירטואלית שהמקורות שלהם הם ביפן. במדינה שבה הרכבת עוצרת בדיוק בנקודה הנכונה ובזמן הקבוע טבעי שתהיה אווירת יצירה אינסופית ולכן, אם אתם שוחרי טכנולוגיה ומדע, אתם חייבים לנסוע לכמה כנסים מעניינים שמתקיימים מידי שנה ביפן ועוסקים בעולם הטכנולוגיה הנרחב.

אישה במהלך משחק

במה עוסקות הטכנולוגיות החדשות?

בין אם מדובר על טכנולוגיות חדשות שמגיעות מיפן ובין אם מדובר על טכנולוגיות אמריקאיות לכל דבר, אנחנו רואים שהאתגרים של הטכנולוגיה בימינו שונים לעומת אלה שהיו בעבר. כלומר, אם בעבר הרעיון היה למצוא את הדבר הבא, הרי שהיום המטרה היא להקל על החיים שלנו, להאריך את החיים, לסייע לחולים ואף ליצור מציאות מדומה. ניתן לראות זאת בצורה הברורה ביותר עולם משחקי המחשב, שכן אם בעבר היה מספיק להבין שהדמות הראשית במשחק נכנסה למבנה שנראה כמו בית, הרי שהיום יש דגש על כל הפרטים. למעשה היום משחקי המחשב הפכו להיות כל כך דומים למציאות, עד כי כאשר הם משוחקים בשלושה ובארבעה מימדים, לעיתים קשה להבדיל בין המציאות ובין המשחק.

האפשרות להשתלב בעולם הטכנולוגיה

אם לרגע חשבתם שאין לכם מקום בעולם הטכנולוגיה כי אתם לא גרים ביפן, כדאי שתדעו שאתם טועים. למעשה ישראל זו מדינה שנחשבת למאוד טכנולוגית ומתקדמת, כך שאפילו אם אתם גרים כאן, יש לכם סיכוי טוב לעשות את הדבר הבא בתחום הזה. מה שכן, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם לגבי השתלבות בעולם הטכנולוגיה, היא ללמוד את הדברים בצורה מסודרת. אומנם זה נכון שלא חסרים סיפורים על אנשים שהצליחו גם בלי שעברו דרך ספסל הלימודים, אך כדאי לזכור שגם בתחום הטכנולוגיה אין באמת תחליף לעבודה קשה וללימודים מעמיקים וכמה שיותר רציניים.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו