שאלת השאלות: בופה או קייטרינג?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אז מה כדאי לבחור, מזנון בהגשת בופה או שירותי קייטרינג? אין ספק שכל אחת מהאופציות היא מבורכת, והכול בסופו של דבר תלוי בסגנון שלכם ובטעמכם האישי. בין היתר, כמובן שחשוב גם לקחת בחשבון את טעמם וסגנונם של האורחים. אז מה בוחרים.

אירועים נמדדים ונחווים על פי מספר דברים. אנשים נהנים מהמזון שאתם מגישים, מהמוסיקה המגוונת, מהתאורה וגם מהסאונד. מעבר לכך, חשוב גם לשים את הדגש הנכון על סגנון ההגשה של המזון. בין אם אתם מתחתנים או עומדים לקראת איזשהו אירוע, תוכלו לבחור בין שירותי קייטרינג רבים, בין סגנונות בופה שונים ועוד. מחפשים אחר גן אירועים בשרון והאזור? בואו נדבר על אילו סגנונות הגשה מומלצים בכל אירועי ואירוע.

עדיף קייטרינג או בופה באירוע?

ישנם מזנוני בופה מפוארים יותר ומפוארים פחות, שירותי קייטרינג מקצועיים יותר ופחות וכן הלאה. בכדי לבחור נכון את השירות, יש צורך לרגע לעצור ולחשוב עם עצמנו, האם סגנון האירוע שלנו הוא מפואר מאוד? האם כפרי? אולי בכלל בחרנו לערוך אירוע בחיק הטבע?

אם אתם עומדים לערוך אירוע בטבע הפתוח, כדאי מאוד לשקול בופה כמובן. אולי לאנשים מסוימים יהיה קצת קשה לדמיין מלצרים אשר נותנים שירות מתחת לכיפת השמיים, אך גם זה קיים וזו אופציה מעולה!

אירוע בחיק הטבע והגשת האוכל

אם בחרתם לערוך אירוע בחוץ עם שירות קייטרינג, אתם הולכים להנות מאירוע ייחודי ביותר. יחד עם זאת, בופה עשוי מאוד להתאים לאירועים מסוגים אלו. מדוע? מכיוון ובחיק הטבע אנשים אוהבים לחוש את החופש, וזה הולך בד בבד עם היכולת לנוע בחופשיות בין דלפקי האוכל השונים (ללא תלות במלצר).

אמנם שירותיהם של מלצרים יגרמו לאורחים שלכם להרגיש מכובדים, אך חשוב לזכור שמזנוני בופה מאפשרים לאנשים לשוחח ולהתאגד סביב הבופה, ליצור חברויות ולחדש קשרים אבודים. אין ספק, הבחירה בין קייטרינג לבין בופה היא לא קלה, מה שמחייב אתכם ללכת פיזית אל אולמות אירועים ולהתרשם בעצמכם מהתנהלות האירוע. בין אם אתם מחפשים אחר אולם חתונות או גני אירועים, הביקור הפיזי במקום יועיל לכם מאין ערך.

להגיש את המזון באהבה

בין אם בחרתם להציב דלפקי בופה באירוע שלכם או שמא החלטתם לשכור שירות קייטרינג, המזון צריך להיות מוגש עם חיוך רחב. הקפידו לשכור אנשי שירות מקצוענים, אדיבים וסובלניים. ללא תכונות אלו, אף אחד מהאורחים שלכם לא ייהנה לקבל גם את המנה הכי טעימה!

דעו כי אנשים יזכרו את האירוע שלכם למשך שנים רבות קדימה, וכדאי שתשימו את הדגש הנכון במקומות הנכונים. אחד המקומות הכי חשובים לשים עליהם את הדגש, הוא בנושא המזון והגשתו. בחרתם לשכור מלצרים? בחרו אותם איכותיים! כך רלוונטי גם לגבי מזנוני בופה, הגישו בהם מזון איכותי באמצעות צוות נעים.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו